طراحی داخلی باشگاه بدنسازی با سبک صنعتی در مسکو

طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی با سبک صنعتی در مسکو

سبک صنعتی از جمله سبک های معماری و طراحی داخلی است که امروزه می توان به جرات آن را پرطرفدارترین سبک معماری در حال رشد (Top Rising) دانست.  فضاهای با کاربری اداری، تجاری، حتی مسکونی و همچنین فضاهای ورزشی در طراحی داخلی خود از این سبک بهره می برند. در واقع این گرایش معماران و طراحان داخلی به سبک صنعتی است که سبب گسترش این سبک از معماری در فضاهای با کاربری مختلف شده است.

این سبک دارای ویژگی های مشخص و منحصربفرد خود است که بارها در خط معمار به آنها پرداخته ایم. شاید مهمترین ویژگی های این سبک را بتوان اکسپوز یا نمایان بودن تاسیسات و به عبارت صحیح تر، استفاده از تاسیسات ساختمان به عنوان یک عنصر دکوراتیو و همچنین استفاده از متریال هایی نظیر آجر و بتن بصورت اکسپوز دانست.

با این مقدمه، در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی سالن ورزشی یا به عبارت صحیح تر، باشگاه بدنسازی در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه بیاندازیم که با این سبک و استفاده از ویژگی های و المان های سبک صنعتی، طراحی شده است. این باشگاه W-fit نام دارد و دیزاین آن توسط گروه معماری LD Studio صورت گرفته است.

همانطور که در تصاویر مشخص است، استفاده از متریال آجر در کل فضا به عنوان یک متریال اصلی در نظر گرفته شده است و در کنار آجر متریال هایی نظیر بتن نیز مورد بهره برداری قرار گرفته اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این باشگاه ورزشی را مشاهده نمایید. اگر قصد طراحی یک باشگاه یا سالن ورزشی را دارید، ایده های ارائه شده در این باشگاه می تواند بسیار مقید واقع شود.

طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی،دیزاین باشگاه بدنسازی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,846

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *