ایده های جذاب برای طراحی راه پله، معرفی ۵۰ نمونه بخش اول

ایده جذاب طراحی راه پله

ایده های جذاب برای طراحی راه پله، معرفی ۵۰ نمونه بخش اول

طراحی راه پله ها و نوع و متریال به کار رفته در آن ها می تواند در جذابیت فضای داخلی منزل موثر باشد، بدین ترتیب در این بخش خط معمار قصد دارد تا ایده های جذاب برای طراحی راه پله را به شما معرفی خواهد کرد. ممکن است که زیبایی راه پله ها با توجه به این که افراد در طی روز مکرر از آن استفاده می کنند مورد نظر قرار نگرفته باشد و از نظر کاربران فقط جنبه کاربردی داشته باشد. اما توجه به این بخش کاربردی از منزل و طراحی هوشمندانه آن می تواند علاوه بر افزودن زیبایی به فضا، آن را بزرگ تر نیز جلوه دهد و به چیزی ورای یک راه پله معمولی تبدیل شود. با در نظر گرفتن ابعاد، فرم، و متریال و رنگ به کار رفته در راه پله ها می توانیم بر جذابیت محیط خانه خود بیفزاییم. در بخش های گذشته مطالبی راجع به طراحی راه پله های مارپیچی برای شما به اشتراک گذاشتیم که با کلیک روی لینک زیر می توانید به آن ها دسترسی یابید: 

طراحی جزئی: معرفی ۲۵ نمونه فوق العاده راه پله مارپیچی

معرفی ۲۳ نمونه از راه پله مارپیچی مدرن

راه پله ها در فرم ها ی مختلف و متریال گوناگونی وجود دارند. با توجه به نوع و سبک دکوراسیون و همچنین سلیقه شخصی راه پله های متنوعی را می توان در فضای داخلی قرار داد. در این بخش خط معمار یک مجموعه ۵۰ تایی از نمونه های منحصر به فرد و مدرن را برای شما آماده کرده و در دو بخش ارائه خواهد داد. در ادامه به معرفی بخش اول تصاویر می پردازد. در بخش های بعدی نیز بخش دوم تصاویر را برای شما معماران و طراحان داخلی منتشر خواهد کرد.

ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله ایده جذاب طراحی راه پله

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 821

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *