اینگونه رنگ خاکستری را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید، معرفی ۲۵ نمونه

رنگ خاکستری در آشپزخانه

 

اینگونه رنگ خاکستری را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید، معرفی ۲۵ نمونه

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد. انتخاب رنگ در این فضا از طرفی بستگی به رنگ های به کار رفته در سایر بخش های خانه دارد و از طرفی دیگر بنا به سلیقه شخصی صاحب خانه می باشد. امروزه رنگ خاکستری یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. در بخش های پیشین خط معمار نمونه هایی از استفاده این رنگ را در دیزاین آشپزخانه به شما طراحان داخلی معرفی کرد. شما می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی یابید:

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ خاکستری، ۴۰ نمونه، بخش دوم

بدین ترتیب خط معمار در این بخش برای افرادی که رنگ خاکستری را برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کرده اند، ۲۵ نمونه فوق العاده و مدرن را آماده کرده و ارائه خواهد داد. در ابتدا مختصری راجع به این رنگ شرح می دهیم و سپس تصاویر را ارائه خواهیم کرد.

خاکستری یک رنگ متعادل و خنثی است که شخصیت و زندگی خود را از رنگ های پیرامونش می گیرد. خاکستری باتوجه به اینکه رنگی خاموش است، اما به سرعت منقلب می شود و تحت تأثیر رنگ های پیرامون خود قرار می گیرد. این رنگ به سبب خنثی بودن قابلیت ترکیب با بیش تر رنگ ها را دارد. به طور کلی می توانیم بگوییم که این رنگ محرک و فعال است. این رنگ خنثی دارای تنالیته های مختلفی می باشد که هر یک از آن ها می تواند تأثیر متفاوتی را در ظاهر، زیبایی و جذابیت فضای داخلی داشته باشد. اگر چه خاکستری رنگی نیست که به راحتی بتوان در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کرد، با وجود این استفاده به جا و درست این رنگ در طراحی داخلی می تواند فضایی زیبا و منسجم را ایجاد کند.

در ادامه شما را به دیدن این مجموعه ۲۵ تایی دعوت می کنیم.


رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه رنگ خاکستری در آشپزخانه

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 2,748

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *