آجر را به طراحی داخلی بیاورید

طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل

آجر را به طراحی داخلی بیاورید

امروزه در معماری فضاهای مسکونی، در کنار سبک مدرن، المان هایی از سبک صنعتی را می توان مشاهده نمود. اتفاقی که در دنیای معماری داخلی امروزه رخ داده است، ترکیب سبک هاست. بویژه سبک های مدرن وصنعتی. تقریبا در هر نوع فضایی با هر نوع کاربری ای می توان ترکیب سبک ها را مشاهده نمود. در برخی کاربری ها نظیر اداری و تجاری، ویژگی های سبک صنعتی پر رنگ تر هستند و در برخی دیگر از فضاها، این ویژگی ها کمرنگ تر.

با مقدمه ای که ذکر شده، به بررسی طراحی داخلی منزل مسکونی در شهر ریودوژانیرو پرداخته ایم. این آپارتمان توسط استودیو Studio RO+CA دیزاین شده است. همانطور که در تصاویر مشخص است، سبک و خط مشی کلی طراحی، مدرن است. المان ها و ویژگی هایی از سبک صنعتی که می توان به آنها اشاره نمود، استفاده از آجر بر روی یک دیوار، به رنگ سفید و در قالب یک عنصر دکوراتیو است. همچنین می توان به متریال بتن اشاره نمود که بر روی دیوار جداکننده فضای آشپرخانه از نشیمن، استفاده شده است.

تمرکز ما در این طرح بر روی متریال آجر است. اگر به عنوان یک طراح این مطلب را مطالعه می نمایید و در حال دیزاین یک فضای مسکونی هستید، به نظر می رسد اضافه کردن آجر، با رنگ های مختلف بویژه رنگ سفید می تواند مانند نقطه ی عطفی در طرح شما عمل کند. اگر پیش از این چنین کاری نمی کردید، پیشنهاد می کنیم حتما این گزینه را نیز بررسی و امتحان نمایید.

اگر هم به عنوان کارفرما این مطلب را می خوانید، در طراحی مجدد منزل مسکونی تان، به آجر نیز نگاهی ویژه داشته باشید. آجر با رنگ سفید و بصورت دکوراتیو می تواند فضای منزل مسکونی تان را کاملا متحول کند. در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر، با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل طراحی داخلی منزل مسکونی، آجر برای پذیرایی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,477

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *