نگاهی به طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال

طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال

نگاهی به طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال

در این بخش خط معمار قصد دارد تا نگاهی به طراحی داخلی شوروم لباس مدرن و مینیمال در کی اف بپردازد. استودیو در طی طراحی این پروژه سعی کرده است تا نسخه ای کلاسیک از سبک مینیمال را به کار گیرد. ترکیبی از خطوط و اشکال جسورانه و دقیق در یک فضایی آرام و انعطاف پذیر اجازه می دهد تا جزئیات در فضای داخلی جهت زیبایی و کاربردی به کار رود.

در میان سالن تعدادی میز آینه ای که از شیشه های ضخیم ساخته شده اند قرار دارد، و جهت نمایش کفش ها و سایر اکسسوری ها به کار می رود. لوله های مسی آویز لباس، نورپردازی، مبلمان و آینه ها برای ایجاد یک فضای جذاب، زیبا و شیک استفاده شده اند، و یک محیط غیر رسمی برای فروشنده و مشتری ایجاد کرده اند. 

بسیاری از اشیا و مبلمان این شوروم سفارشی ساخته شده اند. در مجموع ایده اصلی پروژه طراحی داخلی مغازه این بود که مد را با طراحی داخلی ترکیب سازند و فضایی دنج و راحت را برای مشتریان ایجاد کنند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال طراحی داخلی شوروم لباس، مدرن و مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Yodezeen

تعداد بازدید: 2,540

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *