طراحی و معماری ویلا، آجر سیاه در نمای ویلا

معماری ویلا، آجر در نمای ویلا

طراحی و معماری ویلا، آجر سیاه در نمای ویلا

معماری: استودیو Andramatin

موقعیت: اندونزی، Yakarta

مساحت: ۸۱۲ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش خط معمار قصد دارد به طراحی و معماری ویلا بپردازد. این ویلای مسکونی در منطقه ای با آب و هوای مناسب واقع شده است و اطراف آن را درختان سر سبز بلند فرا گرفته است. در طراحی نمای ساختمان از آجر های سیاه رنگ استفاده شده تا بر فضا تأکید کند. آجر های به کار رفته در نمای ساختمان که نوعی متریال بومی منطقه می باشد، جهت کاهش بصری از اطراف و همچنین برای کاهش ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخلی استفاده شده است.

فضای زیرزمین به عنوان بخش خدمات به کار می رود و تا طبقه همکف که فضای عمومی ساختمان است ادامه می یابد. پلان باز در خانه همراه با تراس بزرگ کنار استخر فضای منعطفی را برای طیف گسترده فعالیت های افراد خانه ایجاد کرده است. در طبقه همکف سالن نشیمن، آشپزخانه و تراس قرار دارد. در طبقه اول فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی قرار گرفته است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا معماری ویلا، آجر در نمای ویلا

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,888

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *