طراحی داخلی دفتر کار: فضاسازی با چوب و فریم مشکی

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار: فضاسازی با چوب و فریم مشکی

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی دفتر کار در یکی از شهرهای کشور لهستان بپردازیم. یک طراحی تلفیقی و فضاسازی های خاص. معماری داخلی این دفتر کار توسط استدیو طراحی لهستانی mode:lina architekci صورت گرفته است.

کانسپت اولیه طراحی این دفتر، استفاده از رنگ ها برای طراحی، فضاسازی ها و … از لوگوی این شرکت گرفته شده است که در تصاویر نیز می توانید مشاهده نمایید. همانطور که اشاره شد، طراحی بصورت تلفیقی است و از سبک های مدرن و صنعتی استفاده شده است. اگر به لوگو این دفتر دقت کنید، یک علامت رعد و برق را خواهید دید. در طراحی دفتر سعی شده است این حرکت زیگزاگی در قسمت های مختلف لحاظ شود.

طراحی لامپ ها و سیستم لایتینگ از جمله این موارد است. همچنین می توان به یک فضای کاری اشاره نمود که باندری های این فضا با حرکات زیگزاگی کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم نصاویر این فضای کاری را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,037

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *