طراحی داخلی کافه قنادی Panistas | استودیو ZOOCO

طراحی داخلی کافه قنادی panistas

طراحی داخلی کافه قنادی

طراحی داخلی کافه قنادی پانیستاس | استودیو ZOOCO

شرح پروژه:

Panistas نانوایی جدید واقع در مرکز Santander ایتالیا است. مشتری اشتیاق و نیاز خود را برای داشتن یک نانوایی متفاوت از سایرین، هم از نظر محصول و هم از نظر زیبایی شناسی، به ما نشان دهد.نشان می دهد.

به همین دلیل در پروژه طراحی داخلی کافه قنادی Panistas فرآیند خلاقیت حول محور نان و حواشی اطراف آن نمی چرخد، بلکه حول محور منشأ آن می چرخد. با این ایده فضایی زیبا، گرم و دلنشین، محیطی جدید را برای خریدار ایجاد کرده است. در واقع نان و محصولاتش فضا را کامل می کنند و مفاهیم یک نانوایی را می دهند.

پروژه طراحی داخلی کافه قنادی Panistas در اصل، به زمین، به اولین قدم قبل از غلات، بعد آرد و در نهایت نان برمی گردد. طراحی این پروژه قصد دارد از زمین هم به عنوان ماده و هم به عنوان محدوده رنگی استفاده کند.

بنابراین در تحقیقات خود، طیف وسیعی از محصولات ساخته شده ۱۰۰٪ با زمین را دارد که به آن ها این امکان داده است، تا فضای خود را با بافت ها و رنگ هایی که ما را به مبدأ منتقل می کند، ارائه کنند.

زمین یک عنصر الهام بخش و تعیین کننده در انتخاب بافت و پالت رنگ است. در این جستجو برای منشاء و ماهیت، تصمیم گرفتند که پروژه را با استفاده از مواد طبیعی که در حالت خام در طبیعت یافت می شوند، تکمیل کنند.

ساختار اصلی محل بدون پوشش است و تیرها و ستون ها با چوب طبیعی باقی مانده اند. بلوک زمین که از مواد اولیه در قالب های مختلف ساخته شده است، ماده اصلی پروژه است که در عناصر اصلی پیکربندی فضا حضور دارد. از سوی دیگر، آهن سیاه برای قاب مورد استفاده قرار گرفته است که به ما شخصیتی صنعتگر و سازنده می دهد.

توزیع فضا شامل یک محوطه تجاری برای فروش نان و محصولات وابسته و یک کارگاه به عنوان فضای تولید می باشد. اگرچه آنها فضاهای مستقلی هستند، اما یک رابطه بصری را دنبال می کنند که به مشتریان اجازه می دهد تا تولید نان را مشاهده کنند و به خصوصیات هنری آن توجه کنند. در منطقه تجاری، فضا در اطراف قطعه پیشخوان سازماندهی شده است که می تواند به یک نیمکت برای خدمت به میزها تبدیل شود، جایی که منطقه مصرف از طریق دهانه های گسترده در نما به بیرون باز می شود. از سوی دیگر، پشت پیشخوان، یک کابینت نمایش داده شده است که ارائه نان و خدمات متعدد را در خود جای داده است.

گردش ها سیال هستند و اجازه می دهند یک رابطه عملی بین کاربردهای مختلف فروشگاه، بازاندیشی و تعریف مفهوم جدیدی از نانوایی وجود داشته باشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر بیشتر از این پروژه دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

تعداد بازدید: 184

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *