معماری داخلی ویلا مدرن ، پروژه ای از دفتر معماری Fran Silvestre

معماری داخلی ویلا مدرن

نمای بیرونی ویلای مسکونی سکوت

خط معمار در بخش های مختلف همواره جدید ترین پروژه های دفتر معماری Fran Silvestre  را برای کاربران همیشگی اش به اشتراک گذاشت. این دفتر اخیرا جدید ترین پروژه ی طراحی ویلای خود را منتشر کرد. از این رو در این بخش قصد داریم تا کاربران گرامی خط معمار را با این پروژه که شامل طراحی معماری داخلی ویلا مدرن از دفتر معماری Fran Silvestre است، آشنا سازیم. قبل از این که این پروژه را شرح دهیم، لینک برخی از پروژه های اخیر این دفتر معماری قرار خواهیم داد. شما می توانید با کلیک روی لینک های زیر سایر پروژه ی های آن ها را مطالعه کرده و با سبک کاریشان بیش تر آشنا شوید:

_ تزیینات مطب دندانپزشکی با سبک مینیمال، اثری از دفتر معماری fran silvestre

_ طراحی نمای بیرونی و داخلی ویلای مدرن ، دفتر معماری Fran Silvestre

_ بررسی نمونه ای از نمای ویلاهای مدرن و مینیمال، دفتر معماری Fran Silvestre

_ ایده طراحی ویلای مینیمال ، پروژه ای از دفتر معماری Fransilvestre

_ معماری ساختمان مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

همانطور که اشاره کردیم، پروژه ی حاضر شامل طراحی یک ویلای مسکونی با متراژ ۲۸۵ مترمربع می باشد که در همسایگی شهر والنسیای اسپانیا قرار گرفته و در سال اخیر به اجرا در آمده است. صاحب این ویلا موسیقیدانی جوان است که از طراحان خواست تا فضایی متناسب با روحیه ی کاری او طراحی کنند. طراحان با توجه به نیازهای کارفرما تصمیم گرفتند تا یک حجم نیمه محصور در طبقه ی همکف برای ضیط موسیقی ایجاد کنند. این حجم دارای یک محفظه ی بتنی می باشد که درون یک محفظه ی بتنی دیگری با حداکثر میزان اکوستیک قرار گرفته است. این حجم طبقه همکف را به دو بخش سالن ورودی و فضای عمومی خانه تقسیم می کند که رو به باغ و استخر باز می شود. این سطح، نمای بیرونی و همچنین در روسازی استخر با استفاده از متریال سیمان طبیعی پوشیده شده است.

همانند سایر پروژه های این دفتر معماری، فضای داخلی این ویلا ساده و مینیمال می باشد. همچنین رنگ سفید در تمامی تمامی بخش ها و حتی مبلمان حکم فرماست.

اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر پروژه ی معماری داخلی ویلا مدرن دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکش و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 612

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *