نمای ساختمان ویلا با چوب تیره رنگ، هماهنگی با طراحی داخلی

طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن

نمای ساختمان ویلا با چوب تیره رنگ، هماهنگی با طراحی داخلی –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی و نمای یک ساختمان ویلایی در یکی از شهرهای کشور نیوزیلند بیاندازیم که توسط گروه معماری Evelyn McNamara Architecture دیزاین شده است. طراحی داخلی ویلا بر اساس سبک مدرن صورت گرفته و بسیار ساده است. یک فضای نشیمن به همراه آشپزخانه ک بصورت جزیره ای کار شده است، اتاق خواب و سرویس بهداشتی، کل فضاهای این ویلای ۷۶ متری را تشکیل می دهند.

در طراحی فضاهای داخلی شما می توانید استفاده از ترکیب رنگی سیاه و سفید را به وضوح مشاهده نمایید. ترکیب این دو رنگ در دکوراسیون داخلی، تضادی چشم نواز را به همراه خواهد داشت. یکی از کارهایی که تیم معماری در طراحی معماری این ویلا صورت داده است، هماهنگی رنگ نمای ساختمان با فضای داخلی آن است. در واقع روی نمای این ساختمان ویلایی یک طبقه، از متریال چوب تیره رنگ استفاده شده است که سبب یکپارچگی رنگ ها روی نمای ساختمان و فضاهای داخلی شده است.

طراحی محوطه و فضای پیرامون ویلا نیز در نوع خود جالب توجه است و برای ایده گرفتن می تواند بسیار مفید باشد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ویلا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن طراحی داخلی ویلا،طراحی ویلای یک طبقه،ویلای یک طبقه مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,866

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *