خانه جنگلی مدرن، دکوراسیون با رنگ های شاداب

طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب

خانه جنگلی مدرن، دکوراسیون با رنگ های شاداب

در این قسمت قصد داریم به بررسی یک پروژه متفاوت بپردازیم. نه ویلا، نه آپارتمان، و نه یک طراحی داخلی مدرن ! بلکه یک خانه جنگلی موضوع مورد مورد بررسی ماست. خانه ای که با سبک مدرن و با متریال های مدرن کار شده است. در واقع می توان گفت این نسل خانه های جنگلی مدرن است و می توان آن را نسل کلبه جدید دانست.

هر چند کلبه های جنگلی چوبی نظیر آنچه در ذهن داریم، حال و هوای خود را دارد اما سالهاست که این نوع از فضاهای مسکونی نیز در حال ساخت هستند و ما در این قسمت نگاهی به یکی از آنها خواهیم انداخت.

همانطور که در تصاویر در ادامه مشاهده خواهید نمود، برای طراحی داخلی این فضای مسکونی کوچک، طراح به سراغ متریال هایی با بافت و رنگ گرم رفته است. از سوی دیگر سعی بر این بوده است تا فضایی شاداب خلق شود. وقتی می گوئیم متریال مدرن منظور چیست؟ منظور این است که طراح برای این که فضایی گرم خلق کند نیاز به متریالی نظیر چوب دارد. اما به جای اینکه از چوب استفاده کند، در بخشی نظیر چارچوب پنجره، از پروفیل های یو پی وی سی با رنگ چوب بهره گرفته است. این نمونه می تواند به شما راهکارهایی در رابطه با استفاده از متریال ارائه دهد.

برای خلق فضایی شاداب نیز می توان به موضوع نقطه کانونی اشاره نمود. طراح  با استفاده از یک رنگ سبز شارپ، هم در طراحی و هم در دکوراسیون، بصورت تاچ، درس ساده و البته مهمی به ما می دهد. اینکه در یک فضایی نظیر جنگل، آکنده از رنگ سبز تیره، یک رنگ سبز روشن، آن هم بصورت تاچ، می توان خودنمایی کند و انرژی خوبی را به فضا بدهد.

هر چه در این پروژه ساده تحقیق و بررسی کنیم، به نکات بسیار خوب و آموزنده ای در رابطه با طراحی و دکوراسیون و همچنین مبلمان خواهیم رسید. دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر، با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب طراحی داخلی خانه جنگلی،طراحی داخلی شاداب

برای سفارش طراحی و اجرای چنین پروژه ای، یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه می توانید با ما در تماس باشید.

گروه معماری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 766

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *