طراحی داخلی رستوران مدرن با المان های کلاسیک

طراحی داخلی رستوران مدرن با المان های کلاسیک

طراحی داخلی رستوران مدرن با المان های کلاسیک

طراحی داخلی  با سرآشپز Paul Pairet برای طراحی داخلی رستوران در شانگهای کار کرد، مفهومی که جوهره غذاخوری های کلاسیک آمریکایی، عناصر فرانسوی و طراحی شهری شیک را ترکیب می کند. که در این مقاله به بررسی دکوراسیون داخلی رستوران می پردازیم.

طراحی داخلی برای رستورانی جامع از شانگهای

پروژه طراحی داخلی رستوران مدرن با المان های کلاسیک این ساختمان که در قلب منطقه مالی شانگهای واقع شده است، یک نقطه کانونی مرکزی در Lujiazui برای بازرگانان، خریداران و گردشگران است. این مفهوم یک تجربه واقعی تمام روز است که از صبحانه به عصر تغییر می کند و غذاهای رستوران های نمادین شانگهای را گرد هم می آورد و در عین حال بسیاری از کلاسیک های جدید از جمله اولین نانوایی کامل را معرفی می کند.

متریال های اصلی

این پروژه سبک متمایز غذاخوری کلاسیک آمریکایی از گاری‌ های ناهار راه‌ آهن در دوران طلایی سفرهای ریلی را قرض گرفته است. از این رو طراحی عملکردی، صنعتی و مکانیکی را در ژن های خود حمل می کند. یکی از مواد اصلی که طراح در این پروژه مشتاق کشف آن بوده است استفاده از فولاد گالوانیزه برای شکل دادن قفسه بندی، نورپردازی و جزئیات مبلمان است که اغلب در برابر پس زمینه خنثی خاکستری/مشکی قرار می گیرد. در میان آسمان‌ خراش‌ های موجود در منطقه، طراحان پروژه از مادیات بازتابی براق محیط شهری از طریق سطوح بازتابنده، رویه‌ های بتنی، سقف رنگی فلزی و اشکال هندسی مستطیل در سراسر فضا استفاده کرده اند.

حفظ حس گرما و راحتی در دکوراسیون

محور اصلی طراحی، حفظ حس گرما و راحتی بوده است. با ادای احترام به منشأ منوی فرانسوی، از عناصر طراحی داخلی فرانسوی با امضای بیشتر استفاده شده است. مانند استفاده از موتیف در سقف که فوراً قابل تشخیص است همچنین کاشی‌ های سرامیکی سیاه و کرم. نشانه‌ های یکپارچه سازی با سیستم عامل از طریق رنگ ملایم پاستلی، الوارهای گرم، گوشه‌ های گرد درهای کابینت و ترکیبی از انواع مبلمان شروع به آشکار شدن می‌ کنند که حسی جذاب و التقاطی به ارمغان می‌ آورد.

طراح قصد داشته است فضایی را از قدیم و جدید قرض بگیرد تا فضایی گرم و آشنا ایجاد کند که بتوان به طور مداوم منو را بررسی کرد و در طول روز از مکالمات راحت لذت برد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی رستوران مدرن با المان های کلاسیک دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: hospitalitysnapshots

تعداد بازدید: 58

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *