استفاده از رزین بژ معماری مجموعه ورزشی تنیس

 استفاده از رزین بژ معماری مجموعه ورزشی تنیس

استفاده از رزین بژ معماری مجموعه ورزشی تنیس

این پروژه شامل یک ساختمان جدید سالن تنیس با سه زمین تنیس سر پوشیده جدید و یک خانه باشگاه جدید شامل رختکن، اتاق تناسب اندام، دفتر، رستوران و بار با تراس وسیع سر پوشیده است. در این مقاله به طراحی معماری این پروژه ورزشی پرداخته می شود.

گنبدهای آسمانی و نورپردازی فضای ورزشی

این طراحی باشگاه تنیس به طور مستقیم از جریان مردم در داخل و از طریق ساختمان الهام گرفته شده است، که به عنوان مسیرهای پویای توپ تنیس در نظر گرفته می شود که از نقطه ای به نقطه دیگر، از عملکردی به عملکرد دیگر در جریان است.

ساختمان جدید به طور سخاوتمندانه ای با گنبدهای آسمانی نورپردازی شده است و رنگ خاص کف باعث افزایش جلوه نور روز می شود. مناطقی که نور طبیعی در آن فرو می‌افتد با رزین بژ، حاشیه‌ ها و گوشه‌ های اتاق با رزین نارنجی تیره درمان می‌ شوند. هر دو با یک شیب رنگ دست ساز خشن مرتبط هستند. نتیجه نوعی واقعیت افزوده است که احساس آب و هوای آفتابی را هر چه که باشد را ارائه می دهد.

طراحی مبلمان

تمام مبلمان برای این پروژه طراحی شده است، هر یک از آنها یک قطعه منحصر به فرد است. قطعه اصلی میله ای به طول ۷۷۷ سانتی متر است که از تکه های چوب جامد ساخته شده است. یک لبه روی زمین می‌نشیند و لبه مقابل از سقف آویزان است و تمام طول زیر فضا آزاد می‌ماند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه استفاده از رزین بژ معماری مجموعه ورزشی تنیس دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 147

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *