دکوراسیون رستوران مدرن و شیک ، استودیو Yodezeen

دکوراسیون رستوران مدرن و شیک

دکوراسیون رستوران مدرن و شیک، استودیو Yodezeen

در این بخش خط معمار قصد دارد تا کاربران را با یک نمونه بی نظیری از دکوراسیون رستوران مدرن و شیک که توسط استودیو Yodezeen طراحی شده است را به شما معرفی کند. استودیو Yodezeen دفتر معماری و طراحی داخلی است که موفق به کسب جوایز مختلف معماری در سطح جهانی بوده و در طراحی های خود از طیف های گسترده سبک های معاصر استفاده می کند. این استودیو در سال ۲۰۱۱ توسط معماران معاصر با نام های Artem Zverev و Artur Sharf تأسیس شده است. دارای تجربه بین المللی در پروژه های مسکونی و تجاری … از جمله رستوران ها، دفاتر، مراکز تناسب اندام؛ خانه های خصوصی و آپارتمان های لوکس می باشد. فلسفۀ حرفه ای استودیو این است که برای سفارشی سازی راه حل های منحصر به فرد زیبایی برای مشتریان، با ترکیب طرح های بی نظیر با معماری قابل توجه را ارئه می دهد. برای دستیابی به اهداف مورد نظر مشتری استودیو، لوکس، راحتی و ظرافت را در بیانیه ای قوی برای ایجاد یک محیط واقعا فراموش نشدنی ترکیب می کند. در بخش های کذشته به شرح برخی از پروژه های این استودیو پرداختیم که می توان از میان آن ها به به پروژه زیر اشاره کرد:

طراحی آپارتمان مدرن ۱۰۰ متری با تم آرتیستی

طراحی داخلی آپارتمان، ایجاد فضای تیره و مینیمال

طراحی آزمایشگاه فن آوری های نوین پزشکی به سبک مدرن

دیزاین سالن آرایشگاه زنانه (سالن زیبایی) لوکس در اوکراین

طراحی داخلی اداری مینیمال برای دفتر کاری در اوکراین

دکوارسیون لوکس فروشگاه عینک ، ترکیب سبک های مدرن و صنعتی

اکنون در این بخش قصد داریم تا شما را به یکی دیگر از نمونه های موفق این استودیو را در زمینه طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران آشنا سازیم. این پروژه در قلب شهر کی اف در اکراین قرار دارد. این رستوران طیف گسترده ای از انواع ماهی ها، صدفها و غذاهای دریایی را ارائه می دهد. بنا براین کارفرما که صاحب این رستوران می باشد از استودیو Yodezeen خواست که متناسب با محتوی کار فضایی مدرن وشیک را برای آن ها طراحی کند. بنابراین طراحان سعی کردند تا یک رستوران فوق العاده در سطح عالی را برای کارفرما طراحی کنند. اولین چیزی که در این پروژه که طراحان را به تفکر واداشت، وجود بسیاری از اشیای دکوراتیو غیر ضروری، پلتفرم های چند سطحی، تقسیم فضا در ارتفاع و سایر مختصات در طراحی داخلی بود.

در شروع بازسازی آن چیز که اهمیت داشت این بود که سعی کردند تا حد امکان نور و هوای کافی را در فضای داخلی به جریان بیندازند. پنجره های قدیمی با نمای جدید نازک جایگزین شده بودند، بالکن های داخلی به طور کامل برداشته شده و نردبان جایگزین شده است، در نتیجه محور عمودی از توسعه فضا ایجاد شد. رستوران تقریبا به دو قسمت تقسیم شده است: سالن اصلی در طبقه همکف و سالن ضیافت در طبقه اول. با نصب تعداد زیادی لامپ، سطوح آینه ای و اشیای شفاف فضای داخلی رستوران پر از نور و انعکاس شد. استفاده از اشیای متفاوت برای نورپردازی به خصوص در شب منجر به ایجاد فضای آرام و رمانتیک می شود.

فضای داخلی رستوران با استفاده از اشیای خام و بدون پردازش مانند آجر، قطعات فلزی و ستون های بتنی پوشیده شده است. از آنجا که منوی اصلی در این رستوران ماهی است، بسیاری از جزئیات در پروژه به طور مستقیم به این موضوع اشاره می کند. این رستوران از معدود رستوران هایی در کی اف است که دارای میزهای کوچک می باشد. تمامی میز ها کوچک و به سبک اروپایی می باشد. ارتفاع میزهای ساخته شده از چوب بلوط کمی بالاتر از حد معمول می باشد و در بالای هر یک از آن ها یک لوستر مشاهده می شود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک دکوراسیون رستوران مدرن و شیک

در این مطلب به بررسی دکوراسیون رستوران مدرن شیک پرداخته ایم که توسط استودیو معماری Yodezeen طراحی شده است.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Yodezeen

تعداد بازدید: 983

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *