معماری و طراحی داخلی ویلای رو به دریا

معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا

معماری و طراحی داخلی ویلای رو به دریا

معماری: استودیو ARQ TAILOR

موقعیت: پرتغال، Cascais

سال: ۲۰۱۸

در این بخش قصد پرداختن به معماری و طراحی داخلی ویلای روی به دریا را داریم. ویلای رو به دریا نام خود را به خاطر داشتن ویژگی منحصر به فرد خود که موقعیت رو به دریا بودنش است، به خود گرفت. این پروژه در منطقه ساحلی Quinta da Marina در شهر Cascais قرار دارد. این ویلای مسکونی دارای بنایی به مساحت ۱۰۶۸ متر مربع بر روی زمینی به مساحت ۳۰۵۰ متر مربع قرار گرفته و دارای ۱۲ اتاق خواب، به عنوان یکی از خاص ترین و متفاوت ترین نمونه های معماری و طراحی داخلی معاصر شناخته شده است.

به جهت تحقق این انتظار، پروژه زیبایی شگفت انگیز چشم انداز دریا و محیط طبیعی را با استفاده از خطوط ناب، حجم عظیمی از پنجره ها و شیشه ها به عنوان یک ویژگی خاص، در نظر گرفته اند. برای خدمت به این هدف دیالکتیکی در فضای باز، طراحان به طور خاص فریم های پنجره را بسیار ظریف طراحی کرده اند تا به جای دیواره ها، شیشه را جایگزین آن کنند. برای پوشش کف، سقف، کمدها در فضای داخلی از چوب استفاده شده است. به کارگیری این متریال به فضای زندگی کیفیتی طبیعی و مسالمت آمیزی می افزاید.

پرای پوشش تمامی سرویس های بهداشتی از سنگ مرمر استفاده شده است. برخی از آپشن های اضافی جنبه های افتراقی پروژ را تقویت می کند مانند ارتفاع بلند سقف و در های سرتاسری. مثال دیگر تجهیزات حمام با دوش عملکرد بالا و وانهای فوق العاده بزرگ نیز می باشد. علاوه بر این، ویلا دارای تکنولوژی ساده سازی زندگی برای افرادی است که از لحاظ فنی آگاه نیستند، اما می خواهند از مزایای زندگی مدرن بهره مند شوند. سطوح نور در داخل و خارج از اموال کنترل می شود و تمام پنجره های پرده به صورت خودکار اصلاح می شوند تا از آسیب نور خورشید به دکوراسیون و مبلمان جلوگیری شود. همچنین برخی از پنجره ها جهت تهویه مناسب و دمای داخلی ویلا با حداقل تأثیر زیست محیطی باز و بسته می شوند.

طبقه همکف دارای اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن، یک سرویس بهداشتی، سه اتاق خواب، یک انباری یک دفتر کار خانگی، یک باغ داخلی فوق العاده و یک آشپزخانه بزرگ و مدرن همراه با یک جزیره است. همه این فضاها رو به دریا و فضای باز هدایت می شوند تا حس واقعی یک زندگی بی نظیر در فضای باز را برای ساکنین فراهم آورند. علاوه بر این دو اتاق خواب، دو اتاق دیگر که جهت کاربری های متفاوت قرار دارد، همراه با یک تراس رو دریا در طبقه دوم قرار دارد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریامعماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا معماری طراحی داخلی ویلای رو به دریا

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 3,166

۱ دیدگاه

  1. آرمان گفت:

    سایت خوبی دارید من همیشه مطالب رو میخونم , آرزوی موفقیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *