دکوراسیون داخلی خانه لوکس

دکوراسیون داخلی خانه لوکس

دکوراسیون داخلی خانه لوکس

شیکاگو سانست آپارتمانی در مرکز شهر کیف در کشور اکراین است که در آن توجه ویژه ای به جزئیات، یک میز کار قدیمی و غروب های زیبای فوق العاده شده است. این خانه دارای طراحی داخلی خاص و اشرافی است که در ادامه این مقاله به شرح و بررسی آن خواهیم پرداخت.

روح حاکم بر دکوراسیون داخلی

 درمرز میان زمختی و ظرافت می توانیم روح این پروژه را در نهایت سبک اشرافی و لوکس مشخص کنیم. این آپارتمان با مساحت ۱۸۷ متر مربع در یک طبقه بلند از مجتمع مسکونی به همین نام قرار دارد و منظره ای پانوراما از شهر دارد. در ابتدا این دو آپارتمان مجزا بودند که با تقسیم به مناطق خصوصی و مشترک حفظ شده بودند.

دکوراسیون فضاهای مشترک

قسمت مشترک دکوراسیون داخلی  آپارتمان یک محیط مطبوع، ترکیبی واقعی از بافت ها، سبک ها و پرداخت ها را ارائه می  دهد که در یک آرایه رنگی تک رنگ از داخل به هم پیوسته اند.

 پارتیشن های فلزی که دارای شیشه های آجدار دست ساز هستند. فضای ورودی را با کمد لباس و وسایل بهداشتی مهمان از آشپزخانه، بار و سالن جدا می کند.

 پهنه بندی فضا توسط ستون های باربر انجام می شود که همانطور که تصمیم گرفته شده است نا تمام ماندند. آنها از دهانه فلزی منتهی به نیمه شخصی آپارتمان ها پشتیبانی می کنند.

یک میز کار قدیمی از هلند، نقطه کانونی داخلی است و به عنوان پیشخوان میله عمل می کند. طراح با قرار دادن میز کار روی یک سازه فلزی از ارتفاع راحتی میله قدیمی مراقبت کرده است.

 در سمت چپ نوار یک آشپزخانه تو کار با یک جزیره مرمری با لبه ‌های شکافته وجود دارد. در حالی که در سمت راست یک میز ناهار خوری وجود دارد که با یک چراغ منحصر به فرد – تعادل کارخانه Ocher – روشن شده است.

 منطقه دیوان یک پروژکتور و یک صندلی راحتی غیر قابل باور از Roche Bobois ارائه می دهد. نماهای حصیری کمود دارای یک دستگاه پخش وینیل است که سیستم صوتی را پوشش می دهد.

دکوراسیون فضاهای خصوصی پروژه

بخش خصوصی آپارتمان شامل یک منطقه اصلی، یک اتاق مهمان و لباسشویی است. حمام کاملاً با سنگ تراورتن پوشانده شده است که نقش سنگی پیچیده ای را ایجاد می کند، در حالی که رختکن آینه ای که جلوه بی نهایت را ایجاد می کند، در مرکز خود جزیره ای پرآذین دارد که ویترینی برای جواهرات ارائه می دهد.

 تخته های دیواری پشت سر تخت از آینه های قدیمی ساخته شده اند که یک سیستم ذخیره سازی شامل صندلی های یکپارچه چیده شده در پنجره ها و وسایل روشنایی برای مطالعه را می پوشانند. مواد طبیعی، نور کم و سقف تیره اتاق خواب به کارکرد اصلی آن یعنی استراحت و طراوت دعوت می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سابر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی خانه لوکس دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 294

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *