دکوراسیون اداری و دفتر کار، ایجاد فضایی یکپارچه و تیره 

دکوراسیون اداری و دفتر کار

دکوراسیون اداری و دفتر کار، ایجاد فضایی یکپارچه و تیره 

در این بخش قصد داریم به معرفی دکوراسیون اداری و دفتر کار در شهر Shantou بپردازیم. چالش اصلی در طراحی داخلی این پروژه ایجاد فضایی یکپارچه و در عین حال تیره بود. همچنین طراحان قصد داشتند تا فضای اصلی را گسترش دهند و فضای جدید را با استفاده از ترکیب مواد بازسازی کنند. مبلمان مشکی، کف سیمانی و صفحات فلزی خاکستری تیره رنگ، جذابیت فضای اصلی را تقویت می کند. یکپارچگی و انحصاری بودن متریال در طراحی داخلی این فضای ساده و مینیمال، تحسین برانگیز است.

تمامی فضا ها در عین اینکه متصل به نظر می رسند، مستقل از هم می باشند. علاوه بر این هر فضا متناسب با عمکردش طراحی شده است. طراحان ساختار اصلی فضا را حفظ کرده اند و  یک پاسیو و تعدادی پنجره بزرگ برای برقراری ارتباط میان مردم و طبیعت قرار داده است. نورملایمی از میان پنجره ها و پاسیو به داخل می تابد و فضا را روشن می سازد. تیم طراحی به اصل " کمتربیشتر است" پایبند بودند. بدین ترتیب سعی داشتند به گونه ای نورپردازی کنند که لامپ ها در معرض دید نباشند. نوارهای نوری بیش تر در فضای کار قرار دارد. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری و دفتر کارتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Designboom

تعداد بازدید: 541

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *