سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر اداری در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه بیاندازیم. دفتری که بر اساس سبک صنعتی طراحی شده است. این دفتر اداری ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد و در سال ۲۰۱۶ ، توسط شرکت معماری روس Nefa Architects طراحی و اجرا شده است.

بزرگترین ویژگی ای که در طراحی این دفتر کار مشاهده می کنید، استفاده از متریال آجر است. آجر با رنگ سفید و بصورت اکسپوز بصورت ویژه در این دفتر مورد استفاده قرار گرفته است. تقریبا دیوار تمامی فضاها، با آجر کار شده است. علاوه بر ویژگی، یک ویژگی شاخص دیگر سبک صنعتی نیز در این دفتر وجود دارد و آن استفاده از تاسیسات بصورت اکسپوز است. تاسیسات ساختمان روی سقف، سیم کشی ها و … بصورت اکسپوز و به عنوان یک عنصر دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر قصد طراحی یک فضای اداری بر اساس سبک صنعتی را دارید، پیشنهاد می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز پلان ها قرار داده شده اند تا درک بهتری از فضا داشته باشید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 751

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *