بازسازی و طراحی داخلی مغازه

بازسازی و طراحی داخلی مغازه

طراحی و دکوراسیون داخلی تجاری

در این بخش از خط معمار با شرح مختصری از بازسازی و طراحی داخلی مغازه همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. آیا تا بحال به این فکر کرده اید که ظاهر فروشگاه ها و مغازه های اطرافتان تا چه اندازه در نظر شما جذاب بوده است؟ یا اینکه ظاهر و نوع دیزاین و دکوراسیون فروشگاه ها چقدر شما را به سمت خود کشانده است؟ با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی، محققان به این نتیجه رسیده اند که نوع طراحی ویترین، انتخاب رنگ، چیدمان فروشگاه ها و نورپردازی آن ها به طور موثری در جلب توجه عابرین به سمت داخل مغازه نقش مهم و اساسی دارد. هنگامی که شما تصمیم به خرید می گیرید، ابتدا ویترین مغازه ها را دیدن کرده و سپس وارد فروشگاه می شود. بنابراین اولین چیزی که شما را به وارد شدن به داخل فروشگاه فرا می خواند، ظاهر جذاب و پرزرق و برق فروشگاه می باشد. بنابراین اگر شما می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید، بایستی طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه ی خود را در الویت قرار دهید. برخی فکر می کنند که طراحی داخلی مغازه کار ساده ای است و هر کسی با سلیقه ی خود می تواند این کار را انجام دهد، اما باید گفت که این کار امری تخصصی بوده و نیاز به داشتن دانش، تجربه و تخصص کافی در زمینه ی طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد تا بتواند بیش ترین بازدهی را برای شما داشته باشد. گروه معماری آوگون با بهره گرفتن از معماران متعهد، متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه ی شما می باشد. شما می توانید جهت برقراری ارتباط سریع با کارشناسان و مشاوران این مجموعه و بازسازی و طراحی داخلی مغازه خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی فروشگاه و مغازه به چند دسته تقسیم بندی می شوند

همانند سایر ساختمان ها طراحی فروشگاه ها نیز در دو بخش نما یا ویترین و طراحی داخلی مغازه و فروشگاه انجام می شوند. طراحی نما و ویترین یک فروشگاه از مهم ترین بخش در جذب مشتری و دعوت آن به فضای داخلی آن می باشد. شما تصور کنید که با قصد خرید کردن به یک مرکز خرید می روید. پیش از این که شما به داخل مغازه بروید، چه چیزی است که توجه و نظر شما را به خود جلب کرده و شما را به داخل مغازه فرا می خواند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعا اولین چیزی که توجه شما را برای ورود به یک مغازه در میان سایر مغازه های مشابه فرا می خواند، ویترین و نمای بیرنی آن می باشد. از این رو به شما توصیه می شود تا جایی که امکان دارد، به نوع چیدمان و طراحی ویترین فروشگاه خوود تمرکز داشته باشید. ویترین مغازه ها با توجه به نوع کاربری فروشگاه و یا سلیقه ی شما به دو دسته ی عمده باز و بسته طراحی می شود. دسته ی دیگر ویترین دیجیتالی نیز وجود دارد که به دلیل هزینه های بالای آن خیلی استقبال نمی شود. اگر تمایل دارید با انواع مختلف طراحی ویترین به طور کامل آشنا شوید، می توانید مقاله ی معرفی انواع ویترین های فروشگاه ها را که در بخش های گذشته ی خط معمار به اشتراک گذاشتیم، مراجعه نمایید.

طراحی داخلی مغازه و فروشگاه

بعد از طراحی ویترین به طراحی داخلی قفسه ها و چیدمان محصولات می رسیم. پس از این که مشتریان را به داخل مغازه ی خود دعوت کردید، حالا نوبت این است که با ایجاد فضایی جذاب و متنوع آن ها را در داخل فروشگاه نگه دارید، زیرا کارشناسان و محققان به این نتیجه رسیده اند که هرچقدر افراد مدت زمان بیش تر ی را در فضای فروشگاه بمانند، امکان خرید کردن آن ها افزایش می یابد. پس شما بایستی با به خرج دادن خلاقیت در طراحی قفسه بندی و چیدمان محصولات مشتریان را در محیط نگه داشته تا شانس فروش را بالا ببرید.

انواع طراحی داخلی مغازه

با توجه به تنوع فروشگاه ها، برای شما عزیزان برگزیده ای از انواع طراحی داخلی مغازه ها را که در سراسر دنیا طراحی و به اجرا رسیده را گردآوری کرده و برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم. شما می توانید متناسب با نوع فروشگاه خود از این نمونه ها ایده گرفته و به بازسازی و طراحی داخلی مغازه خود بپردازید. در ادامه خط معمار شما را به دیدن این تصاویر دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 159

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *