انواع طراحی داخلی مغازه

انواع طراحی داخلی مغازه

طراحی داخلی مغازه با گروه معماری آوگون

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال گذر از خیابان، ویترین و دکوراسیون داخلی یک مغازه یا فروشگاه توجه شما را به خود جلب کرده و به طور ناخودآگاه شما را به سمت خود کشانده و در نهایت ممکن است پس از دیدن اجناس در داخل فروشگاه خرید کرده باشید. حال این سوال پیش می آید که چه وجود چه عاملی در ظاهر این مغازه باعث شده تا توجه شما را در میان انبوهی از فروشگاه ها جذب خود کرده و در نهایت موجب خرید کردن شده در عین این که قصد خرید نداشته اید. قطعا شما در ابتدا جذب نمای فروشگاه تجاری و ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه ها می شوید. از این رو می توانیم بگوییم که یکی از مهم ترین عوامل در راه اندازی فروشگاه و مغازه ها نوع طراحی و دکوراسیون داخلی آن ها می باشد. اگر به اطراف خود توجه کرده باشید، خواهید دید که فروشگاه های برند های معروف در سراسر جهان دارای دکوراسیون داخلی و دیزاین مختص خود می باشند، فروشگاه هایی که علاوه بر چیدمان و طراحی داخلی شان، نمای بیرونی شان از فاصله های دور همچون ستاره ای در شهر درخشیده و نگاه مخاطبانشان را جذب خود می کند. در این بخش خط معمار قصد دارد تا شما عزیزان را با انواع طراحی داخلی مغازه آشنا سازد. مغازه ها با توجه به نوع محصولی که ارائه می دهند نیاز به طراحی و چیدمان مختص خود می باشند. به عنوان مثال طراحی فروشگاه شال و روسری دارای چیدمانی متفاوت از طراحی داخلی فروشگاه لوازم خانگی می باشد. از این رو باید بگوییم برخلاف تصور برخی از افراد کع طراحی داخلی مغازه را کاری ساده می دانند نیاز به طراحی اصولی و حرفه ای دارد. اگر شما به شرکت و طراح دکوراسیون مغازه هستید که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد، ما به شما شرکت طراحی دکوراسیون آوگون را معرفی می کنیم. این مجموعه با بهره مندی از طراحان خلاق و متخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ایده آل شما را طراحی خواهند کرد. شما می توانید برای برقراری ارتباط با طراحان و کارشناسان این مجموعه و مشاوره ی پروژه ی خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی و اجرای دکور مغازه شما با گروه معماری آوگون

گروه معماری آوگون بیش از ده سال است که در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی انواع کاربری ها مانند مسکونی، اداری، تجاری درمانی و آموزشی به طور حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره مندی از طراحان متخصص و خلاق سعی بر این دارد تا طرح هایی که به کارفرمایانش ارائه می دهد، به لحاظ کیفی مطلوب باشد. آن ها در طی سال های فعالیتشان در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی، نمونه های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده اند. آن ها همواره سعی بر این دارند تا ایده های کارفرمایانشان را با بهترین کیفیت تبدیل به واقعیت سازند. علاوه بر طراحی، اجرای دکوراسیون داخلی از موضوعات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.  طراحی داخلی این مجموعه با بهره مندی از تیم اجرایی قوی این اطمینان را به شما خواهند داد که طرح های شما را با بالاترین کیفیت اجرا خواهند ساخت. شما می توانید هم اکنون با طراحان و مشاوران گروه معماری آوگون تماس گرفته، خواسته ها و فروشگاه ایده آل خود را برای آن ها شرح دهید. طراحان در کوتاه ترین مدت زمان خواسته ها و ایده های شما را طراحی خواهند کرد. شما می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان و معماران آوگون تماس برقرار سازید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه طراحی و ساخت دکور مغازه توسط گروه معماری آوگون

در این قسمت خط معمار قصد دارد تا شما عزیزان را با نمونه پروژه هایی که توسط این دفتر معماری طراحی و به اجرا رسیده را آشنا سازد. شما می توانید کیفیت این طرح ها را از نزدیک ملاحظه نموده، با سبک کاری طراحان آشنا شوید و با اطمینان خاطر پروژه ی طراحی خود را به این مجموعه بسپارید. نمونه هایی که در ادامه برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت، تنها بخشی از جدید ترین پروژه ها می باشند. به اشتراک گذاشتن تمامی پروژه ها در این بخش امکانپذیر نمی باشد. از  این رو اگر می خواهید انواع طراحی داخلی مغازه و سایر پروژه هایی که توسط این مجموعه طراحی شده را مورد مطالعه قرار دهید روی لینک زیر کلیک نمایید:

Avgoon.org

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

همانند سایر پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی، هزینه های مرتبط با طراحی و بازسازی مغازه تحت تأثیر عوامل مختلفی چون نوع سبک دکوراسیون، متراژ فضا، کیفیت متریال مورد استفاده و مهم تر از همه بودجه کارفرما قرار می گیرد. با توجه به نوسان قیمت ها در چند سال اخیر بودجه نهایی ممکن است کمی بیش تر از آن چه تخمین زده، حاصل شود. اما شما می توانید با سپردن این موضوع مهم و اساسی به طراحان و کارشناسان، تا حد امکان مانع پرداخت هزینه های اضافی شوید. معماران و طراحان به واسطه ی تجربه و تخصصی که دارند، بودجه کارفرمایانشان را مدیریت کرده و تا حد امکان مانع پرداخت هزینه های اضافی خواهند شد. شما می توانید برای برآورد تقریبی هزینه های اجرا و بهترین طراحی داخلی مغازه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بررسی بهترین طراحی داخلی مغازه

همانطور که ملاحظه نمودید، نکات مهم و کاربردی در طراحی داخلی مغازه و فروشگاه ها راشرح دادیم. اگر قصد دارید تا مغازه ای را راه اندازی کرده و یا اینکه دکوره مغازه خود را بازسازی کنید، نمونه هایی از ایده دکور مغازه برای شما عزیزان آماده ساخته و در ادامه برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این نمونه ها شامل مغازه هایی با کاربری های مختلف و همچنین دارای سبک های متعددی می باشند. شما می توانید از این نمونه ها که شامل بهترین طراحی داخلی مغازه می باشند، الهام گرفته و طرح نهایی فروشگاه خود را انتخاب نمایید. در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر انواع طراحی داخلی مغازه دعوت می نماید.

خط معمار در این بخش به معرفی انواع طراحی داخلی مغازه پرداخت. شما می توانید جهت طراحی و دکوراسیون فروشگاه خود با کارشناسان گروه معماری آوگون تماس حاصل نمایید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 299

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *