استفاده از تضاد مواد در طراحی نمای ساختمان تجاری

استفاده از تضاد مواد در طراحی نمای ساختمان تجاری

استفاده از تضاد مواد در طراحی نمای ساختمان تجاری

استفاده از تضاد مواد در طراحی نمای ساختمان تجاری در این پروژه که در جاده اصلی، روبروی تئاتر شهر، با یک پارکینگ بزرگ در وسط واقع شده است، که اجازه یک عقب گرد بزرگ برای دیدن کل پروژه را می دهد. برای استفاده از این استحکام، کل ساختمان به‌ خاطر ماهیت خاص آب و هوا در اینجا، به‌ طور باز چیده می‌ شود و با فضاهای سبزی که در سرتاسر طبقات چیده شده‌ اند، ترکیب شده است. سیستم‌ های درب نیز به‌ طور انعطاف‌ پذیر چیده شده‌ اند و در روزهای تابستان به‌ طور گسترده باز می‌ شوند و در روزهای باد بسته می‌ شوند. در ادامه این بخش به بررسی ویژگی های طراحی داخلی کافی شاپ خواهیم پرداخت.

طراحی نمای ساختمان کافه

این کافی شاپ دارای سه شعبه در Da Nang است که با اهرام در نمای مغازه مشخص می شود – DNA که به مشتریان کمک می کند مغازه را به خاطر بسپارند. بنابراین، طراحان تصمیم گرفتند این ویژگی را حفظ کنند، اما آن را با تاکید بر تضاد مواد (آهن سیاه و آهن روی)، پانل های توخالی و توخالی، اندازه ماژول ها و غیره و ایجاد یک زنجیره یکپارچه برای کل پروژه ارتقا داده اند.

انتخاب درست در طراحی نما

پلان طبقه از ۴ خانه شهری مونتاژ شده است و نمای هر خانه با سطوح مختلف ناهموار است. همگام سازی همه چیز در یک واحد و متمایز کردن آن برای برند با هزینه های بهینه مشکلی دشوار است. گزینه نهایی پوشاندن یک سیستم قاب آهنی با اهرام متناوب مانند بازی کودکان ویتنامی است – “شرق، غرب، جنوب، شمال” همه طبقات را پوشش می دهد و از آن به عنوان برجسته برای پروژه استفاده می کند، اما همچنان هویت برند و فضای باز را تضمین می کند تا مهمانان می تواند به تمام طبقات دید داشته باشد.

تاکید بر هویت برند

با مشخصه عرض زیاد اما بدون عمق، سعی شده است در هر طبقه میز و صندلی هایی به صورت سه لایه به همراه درختان سبز کاشته شده به صورت خوشه ترتیب داده شود تا فضا عمق بیشتری داشته باشد. طبقه همکف، با سیستم پیشخوان بزرگ و سیستم سقف، موتیف نما را تکرار می کند تا بر هویت برند از منظر نزدیک به مشتریان تأکید کند، در حالی که برجسته شدن نما از منظر دور است.

طبقات بالایی و بخش های دکوراسیون داخلی آن

تا طبقه دوم، فضای باز همچنان با درهای کشویی، میز و صندلی و فضاهای سبز که به سه لایه مانند طبقه همکف تقسیم شده است، حفظ می شود. طبقه سوم در یک فضای چند منظوره با یک سیستم پارتیشن متحرک چیده شده است که می تواند در صورت نیاز برای هر رویداد به طور انعطاف پذیر تغییر کند. پشت بام یک باغ آسمانی است که به خوشه های کوچک تقسیم شده است و برای مشتریانی که می خواهند مکانی آرام برای چت یا کار پیدا کنند، حریم خصوصی را فراهم می کند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه استفاده از تضاد مواد در طراحی نمای ساختمان تجاری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 149

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *