دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه

دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه

دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه

امروزه استفاده از متریال آجر در طراحی داخلی فضاهای مسکونی در سطح گسترده ای توسط طراحان و معماران انجام می گیرد. دیوار آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از قسمت هایی است که در آن آجر به کار می رود. چه برای دیوار آشپزخانه و چه فضای بین کابینتی.

طراحان آجر را به شکل های مختلف در فضا به کار می برند. بسته به اینکه چه چیدمانی از آجر و چه رنگی از آجر و چه بافتی از آجر هارمونی بهتری با فضا برقرار خواهد کرد، انتخاب آجر و رنگ آن می توان متفاوت باشد. آجر را می توان به هر رنگی که مد نظر است در آورد و این امر، تنوع بالایی را در اختیار طراح قرار می دهد.

استفاده از آجر در فضاهای مدرن، نوعی تلفیق سبک روستیک با مدرن است و این کار حس و حال بسیار خوبی به فضا می دهد. این حس خوب، شاید دلیل استقبال کارفرما و طراح از این متریال باشد.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی از استفاده از آجر در آشپزخانه های با سبک های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید. آجرهای مورد استفاده رنگ های مختلف دارند. امیدواریم با بررسی این ایده ها، به نتایج خوبی برسید و در طرح هایتان این نتایج را اثر دهید. با خط معمار همراه باشید.

دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه دیوار آجری برای دکوراسیون آشپزخانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 2,173

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *