طراحی به سبک صنعتی شرکت turkcell در ازمیر

طراحی داخلی اداری، سبک صنعتیطراحی به سبک صنعتی شرکت turkcell در ازمیر

معماری: استودیو Under

موقعیت: ازمیر، ترکیه

مساحت:۱۹۰۰۰متر مربع

عکاس: Emrah Teksan

استودیو Under اخیرا مجموعه صنعتی turkcell، که یک شرکت ارتباط مخابراتی در ازمیر می باشد، به سبک دفاتر جدید طراحی کرده است. این پروژه دارای فضای داخلی به مساحت ۱۹۰۰۰متر مربع برای فضاهایی از قبیل؛ فضاهای سرگرمی، سالن های ملاقات-آموزشی-سمینار، کافی شاپ، فضای ورزشی، تراس بیرون ساختمان، مرکز اطلاعات، مرکز تماس و فضای پارکینگ می باشد. طرح اصلی ارزیابی امکانات و فرصت های موجود برای هردو طبقه در آغاز طراحی را، ایجاد می کند. دیوارهای مشبک در طبقه اول طراحی شده بود که در ورای آن بخش های مختلف مانند؛ آشپزخانه، رختکن، اتاق کپی قرار داشتند.

سالن های ملاقات، استراحت و سمینارمستقل از دیوار و سقف می باشند، یعنی به صورت باکس های متحرک که با رنگ ها ومتریال های متفاوتی می باشند که یکنواختی ساختار موجود را از بین می برد. نور روز با استفاده از لایه های منعکس کننده که به لامپ های سقف متصل شده است افزایش می یابد. طراح در این پروژه طبیعت انسان و رویکردهای فعلی و آینده زندگی کاری را در نظر گرفته است.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتیطراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی طراحی داخلی اداری، سبک صنعتیتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منیع: retail design

تعداد بازدید: 413

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *