بازسازی و طراحی داخلی کتابفروشی بی پایان

بازسازی و طراحی داخلی کتابفروشی بی پایان / دفتر معماری A2M

پلان های بازسازی و طراحی داخلی فروشگاه کتابفروشی

بازسازی و طراحی داخلی کتابفروشی بی پایان در موزه یهودی در مسکو، قفسه ‌های کتاب جدید و یک پیشخوان مسی زیبا را وارد فضای سازنده آجری می‌ کند که در اصل توسط معمار آوانگارد روسی کنستانتین ملنیکوف در سال ۱۹۲۶ طراحی شده بود. کتابفروشی جدید می‌ تواند بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب را به نمایش بگذارد. انواع سوغاتی و تهیه انبار برای ۸۰۰۰ جلد کتاب.

طراحی داخلی کتابخانه ای کلاسیک با فضایی دنج و اصیل

یک پیشخوان مسی ۱۸ متری در مرکز داخلی قرار دارد. این ماده زیبایی بصری را غنی می کند و به خوبی با آجر و بتن صنعتی ترکیب می شود. پیشخوان به طور یکپارچه فروشگاه را از نمایشگاه جدا می کند، فضایی را برای نمایش کامل کتاب ها و نه از پشت آنها فراهم می کند، و حجم زیادی برای ذخیره سازی در داخل دارد.

میز به یک پنجره نمایش تعاملی تبدیل شده است، بنابراین می توان موارد مختلف را در سلول ها و ماژول های متعدد آن با استفاده از سناریو های بی پایان برای ارائه آن ها به نمایش گذاشت. صندلی های راحتی که توسط طراح معروف یهودی رون آراد ساخته شده است، فضای داخلی را حتی بدیع تر و دنج تر می کند. یک محوطه جمع و جور جدید برای کودکان، گذراندن وقت در میان کتاب‌ها را برای بازدیدکنندگان جوان‌تر موزه جالب می‌کند.

قفسه های بلند ۵ متری در دروازه های گاراژ تصویر یک کتابخانه کلاسیک را بازسازی می کنند، با هندسه دقیق قاب پنجره ها و آجرکاری هماهنگ هستند و به طور واضح عملکرد فضا را نشان می دهند – به محض ورود بازدیدکنندگان به موزه، بلافاصله، بدون هیچ راهنمایی ناوبری، ببینید کتابفروشی در کجا واقع شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه بازسازی و طراحی داخلی کتابفروشی بی پایان دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 153

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *