طراحی دفتر کار مدرن شرکت آمریکایی Edelman در ابوظبی

طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن

طراحی دفتر کار مدرن شرکت آمریکایی Edelman در ابوظبی

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی دفتر شرکت آمریکایی Edelman در شهر ابوظبی، پایتخت قطر بیاندازیم. این دفتر، نمایندگی خاورمیانه این کمپانی است که به تازگی افتتاح شده است و معماری آن توسط استدیو معماری Pallavi Dean Interiors صورت گرفته است.

طراحی داخلی این دفتر کار بر اساس سبک های مدرن و صنعتی صورت گرفته است. در فضای اصلی کاری کارکنان، شما می توانید سبک صنعتی را به وضوح مشاهده نمایید. استفاده از تاسیسات نمایان روی سقف و بصورت دکوراتیو، تهویه این فضا با کانال های هوا و …، از ویژگی های سبک صنعتی است. در بخش های دیگر نظیر اتاق جلسات و فضای رسپشن، سبک مدرن پر رنگ تر است در حالی هر دو سبک به صورت التقاطی مورد استفاده قرار گرفته اند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، فضای رسپشن با چوب کار شده است. یک طرح پیوسته که ماهیت و کاراکتر خاصی به فضای رسپشن که محل رجوع تمام مراجعین این شرکت می باشد، بخشیده است. فضای رسپشن، اولین جایی است که مراجعین آن را مشاهده می نمایند و اهمیت این بخش در این است که تمام کاراکتر و فلسفه ی شرکت را باید در خود گنجانده و به کاربر منتقل نماید.

با توجه به اهمیت این موضوع، فضای رسپشن با چوب، بصورت یکپارچه، روی دیوار و سقف کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری، طراحی دفتر کار،،طراحی داخلی دفتر کار مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 760

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *