طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن زیر ۶۰ متر، بخش ۲

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن زیر ۶۰ متر، بخش ۲

آپارتمان های متراژ پایین، امروزه بسیار پرطرفدار هستند و دلیل این امر افزایش جمعیت شهرها و رشد شهرنشینی و زندگی آپارتمان نشینی است. با این اوصاف و به موازت این رشد، طراحی داخلی آپارتمان های با متراژ کم نیز در حال گسترش است. از طرف دیگر طراحی آپارتمان ها با متراژ کم نیز برای یک طراح با چالش های فراوانی همراه است چرا که معمار یا طراح باید پلانی را جانمایی کند که از طرفی نیازمندی های زیادی دارد و از طرف دیگر با محدودیت نیز همراه است.

ما در خط معمار نمونه های زیادی از طراحی داخلی آپارتمان های با متراژ کم را ارائه نموده ایم و هدف از این امر، ارائه ی طراح های خلاقانه به طراحانی است که در حال طراحی یک فضای کوچک هستند و به دنیال ایده های خلاقانه و نمونه کار هستند.

در همین راستا در یک بخش دیگر، تصمیم  به بررسی سه آپارتمان با متراژ کم و زیر ۶۰ متر گرفته ایم. آپارتمان های مورد بررسی همه به سبک مدرن طراحی شده اند و برای ایده گرفتن بسیار مناسب اند. با خط معمار همراه باشید. در بخش اول، آپارتمان اول مورد بررسی قرار گرفت که از طریق لینک زیر قابل مشاهده و بررسی است:

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن زیر ۶۰ متر، بخش ۱

در این بخش نیز آپارتمان دوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آپارتمان دوم:

طراحی این آپارتمان توسط استودیو طراحی IQOSA Architect که یک گروه طراحی سرشناس بین المللی است صورت گرفته است. این آپارتمان، فضایی گرم تر نسبت به آپارتمان قبلی دارد و سعی شده است در یک متراژ کم، فضایی گم خلق شده است. دلیل این گرمای فضا، استفاده ویژه از متریال چوب روی کف و بصورت دکوراتیو در بخش های مختلف است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، فضای نشیمن توسط یک دیوار که شومینه نیز در آن تعبیه شده است، از فضای آشپزخانه جدا شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان 50 متری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,115

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *