طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی فضای داخلی در هنگام طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه یک اصل مهم و اساسی می باشد. در واقع طراح باید با یک برنامه ریزی صحیح، راحتی و سلامتی مشتری و همچنین تسهیل فعالیت ها ی کاری را تضمین کند. اگر شما نیز در رویای داشتن یک سالن زیبایی لوکس و مجلل هستید این بخش می تواند ایده های فوق العاده ای را براس شما ارائه دهد. ما در این بخش ایده هایی را مطرح خواهیم کرد که شما می توانید آن ها را در طراحی داخلی سالن زیبایی خود بگنجانید.

ایده هایی نوین برای طراحی داخلی سالن زیبایی : اول و مهم تر از همه آن چیز که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که چه تمی را برای سالن زیبایی خود در نظر گرفته اید، سپس می توانید فضایی را مرتبط و هماهنگ با آن تم و موضوع می توانید اجرا کنید. برخی از موضوعات و تم هایی که شما می توانید آن ها را در دکور فضای داخلی خود به کار ببرید به شرح زیر می باشد:

۱. انتخاب یک کشور به عنوان تم اصلی: شما می توانید یکی از کشور های اطراف چون ژاپن، ایتالیا، فرانسه و حتی کشوری که در آن زندگی می کنید را به عنوان تم اصلی طراحی فضا انتخاب کنید. بدین ترتیب شما می توانید از المان ها، تصاویر، رنگ و الگوهای انحصاری آن منطقه در طراحی خود استفاده کنید.

۲. ایجاد آرامش در فضا: زنان در عین حالی که علاقه رفتن به سالن های زیبایی برای آرایش ظاهر خود دارند، اغلب آن ها به دنبال فضایی هستند که در هنگام حضور در فضا آرامش نیز داشته باشند. به همین دلیل مهم است که فضای داخلی سالن زیبایی شما راحتی و آرامش را برانگیزد. بنا براین این به عنوان یک اصل مهم و اساسی است که طراحان باید آن را در نظر بگیرند.در میان این موارد می توانیم به انتخاب مبلمان راحت اشاره کنیم. مبلمان سالن انتظار نیز باید راحت و همچنین دارای مقاومت باشد و دارای طیف رنگی زیبا و آرامش بخش مانند آبی یا سبز باشد. یکی دیگر از موارد می تواند افزودن گیاهان طبیعی در فضا می باشد. شما می توانید با افزودن گلدان های گل طبیعی در فضا علاوه بر سم زدایی کردن، به زیبایی فضا افزوده و محیطی زیبا و مطبوع را ایجاد کنید. از دیگر نکات قایل توجه می توانیم به نورپردازی ملایم در فضای داخلی سالن زیبایی اشاره کنیم. سعی کنید از نصب نورهای فلورسنت تا حد ممکن خودداری نمونده و در عوض از نورهای ملایم و گرمی استفاده کنید که جاذبه بصری نیز ایجاد می کند.

۳. ایجاد فضایی مناسب برای حضور بانوان: از آن جا که چنین فضایی در درجه اول مورد استفاده بانوان قرار می گیرد، باید المان ها و رنگ هایی استفاده کرد که متناسب با افکار و روحیه آن ها باشد. برای مثال شما می توانید از طیف رنگی زنانه مانند( قرمز، صورتی) در فضای داخلی سالن خود به کار ببرید. یا اینکه می توانید از تصاویر و تابلوهای مد و فشن زنانه نیز  برای تزئین دیواره ها استفاده کنید.

در ادامه خط معمار به شرح یک نمونه از پروژه های طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه می پردازد.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 777

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *