طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Chanel، توکیو

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند Chanel، توکیو

بسیاری از همراهان خط معمار، در تلگرام و ایمیل از ما خواسته اند تا به بررسی طراحی داخلی فروشگاه ها و شعب برند نیز بپردازیم. از این رو به سراغ طراحی فروشگاه مرکزی برند پوشاک شانل در شهر توکیو پایتخت ژاپن بپردازیم. همانطور که می دانید و می دانیم، تمامی برندهای بزرگ دنیا در هر حوزه ای فعالیت کنند، برای فروشگاه ها، شعب و یا دفاتر کاری خود در سرتاسر دنیا، از دستورالعمل طراحی خاص و مشترکی پیروی می کنند که دستورالعمل طراحی یا GuideLine نامیده می شود.

شرکت های اتومیبل بنز و بی ام و، شرکت های تکنولوژی اپل و سامسونگ و هر برندی بزرگ و بین المللی که می شناسید، برای شعب خود در سرتاسر دنیا دارای دستورالعمل طراحی یکتایی هستند و همه شعب با تبعیت از این دستورالعمل طراحی می گردند.

برندهای بزرگ پوشاک نظیر شانل، زارا و … نیز برای شعب خود دارای دستورالعمل طراحی هستند. همانطور که اشاره شد در این بخش، طراحی فروشگاه لباس شانل شعبه توکیو مورد بررسی قرار می گیرد.

طراحی داخلی این فروشگاه بر اساس سبک مدرن و توسط معمار آمریکایی Peter Marino صورت گرفته است. فروشگاه دارای طبقات متعدد است که هر طبقه برای محصول خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه بزرگ و برند را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس،ویترین فروشگاه پوشاک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Superfuture

تعداد بازدید: 1,800

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *