طراحی داخلی دفتر اداری به سبک صنعتی، نیویورک

طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت

طراحی داخلی دفتر اداری به سبک صنعتی، نیویورک

اگر می خواهید بدانید، در کشور آمریکا و در شهر نیویورک طراحی فضاهای اداری به کدام سمت می رود و طراحان فضاهای اداری را به چه شکل طراحی می کنند، این مطلب و این دفتر اداری، به طور خلاصه همه چیز را به شما خواهد گفت. امروزه سبک و سیاق طراحی فضاهای اداری، به سمت ترکیب سبک های مدرن و صنعتی می رود و این سبک ترکیبی هم از طرف کارفرما و هم از طرف طراح، مورد اقبال است.

در کشور ما نیز، طراحان و معماران در ذائقه ای مشترک، فضاهای اداری را با همین سبک و سیاق خلق می کنند که نمونه های وافری از این دست تا کنون در خط معمار منتشر شده است.

و اما دفتری که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، متعلق به یک آژانس تبلیغاتی است و دیزاین آن توسط دفتر معماری A+I صورت گرفته است. این دفتر اداری فضایی برای ۳۰۰ پرسنل را در اختیار قرار می دهد. علاوه بر این در طبقات اتاق های جلسات خصوصی، اتاق جلسات اصلی، فضای آموزش، اتاق استراحت، اتاق های کاری خصوصی، کتابخانه، اتاق رسانه های مجازی، بخش کافه و رستوران و … قرار گرفته است که بر اساس نیازمندی های این آژانس بزرگ تبلیغاتی تعریف و جانمایی شده است.

توضیح درباره این دفتر را کوتاه می کنیم چرا که تصاویر به اندازه کافی گویای مطلب هستند. تنها نکته ای در نهایت دوست داریم توجه شما را بدان جلب کنیم، استفاده از بتن اکسپوز در بخش های مختلف و سیستم لایتینگ کار شده بر روی سقف است. در انتها پلان های این فضای ادرای برای درک بهتر فضا قرار داده شده است.

طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی دفتر کار،معماری دفتر شرکت

پلان ها:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 808

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *