چوب گرم و بتن اکسپوز سرد در دکوراسیون مدرن خانه

چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن

چوب گرم و بتن اکسپوز سرد در دکوراسیون مدرن خانه

در این بخش خط معمار قصد دارد تا شما را با پروژه ای متفاوت در معماری و طراحی داخلی ساختمان آشنا سازد. مهم ترین شاخصه در این ساختمان استفاده از چوب گرم و بتن اکسپوز سرد در دکوراسیون داخلی است که  در حجمی ساده و هندسی که به شکل پاکت نامه شکل گرفته است. نمای رو به حیاط ساختمان به طور کامل از شیشه پوشیده شده است، این باعث می شود تا نور خورشید در طول روز فضای داخلی را روشن سازد.

این خانه دو طبقه دارای ارتفاع بلند می باشد، در طبقه همکف فضاهای عمومی مانند سالن نشیمن، فضای غذاخوری و آشپزخانه قرار دارد. در طبقه بالا نیز فضاهای خصوصی چون اتاق های خواب، و سرویس بهداشتی دیده می شود. همانطور که مشاهده می کنید عمده متریال به کار رفته در طراحی داخلی بتن اکسپوز و چوب می باشد. طراح به طور هوشمندانه توانسته این دو عنصر متضاد را در کنارهم به کار ببرد و فضای متعادل، گرم و صمیمی را برای ساکنین خانه فراهم آورد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.
چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن چوب و بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 621

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *