دکوراسیون داخلی هایپر مارکت با رویکرد نوین

طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت

رویکرد نوین در دکوراسیون داخلی هایپر مارکت

این روزها هایپر مارکت ها در شهرهای بزرگ و کوچک در حال گسترش هستند و بطور متداوم شاهد افتتاح یکی از این هایپر مارکت ها در گوشه و کنار شهر هستیم. ماهیت هایپر مارکت، پوشش نیازهای متنوع خوراک خانوار در قالب یک مجموعه متحد است. بنابراین در یک هایپر مارکت ما با غرفه های فروش محصولات غذایی روبرو هستیم. امروزه معماری داخلی هایپر مارکت ها کمی دچار تحول شده است. از بحث چیدمان ویترین ها و غرفه ها که بگذریم، سبک معماری داخلی مورد استفاده در این فروشگاه های بزرگ، به سمت سبک صنعتی و استفاده از متریال هایی نظیر چوب، آجر و بتن رفته است.

در حال حاضر سبک صنعتی را می توان رو به گسترش ترین سبک معماری داخلی در میان سبک ها دانست که با استقبال مناسبی از سوی جامعه جهانی معمار و مردم روبرو شده است. هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها نیز از این فاعده مستثنی نیستند و سبک صنعتی، سبک مورد استفاده در این کاربری نیز هست.

در ادامه برای شما نمونه ای از یک هایپرمارکت واقع در کشور لیتوانی را آماده نموده ایم که بر اساس همین سبک طراحی و اجرا شده است. معماری پروژه توسط گروه معماری KVB Design صورت گرفته است.

اگر قصد طراحی چنین فضایی را دارید، پیشنهاد می کنیم این فروشگاه بزرگ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت

طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت طراحی داخلی هایپر مارکت،دکوراسیون داخلی هایپر مارکت

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 612

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *