دکوراسیون داخلی دفتر کار و ایجاد هویت بصری

دکوراسیون داخلی دفتر کار و ایجاد هویت بصری

دکوراسیون داخلی دفتر کار و ایجاد هویت بصری

SmartBase یک اکوسیستم کسب و کار همکار انقلابی است که فضایی را برای کار مشترک، دفاتر خدماتی و انبارداری همراه با متخصصان تجارت الکترونیک، بازاریابی و شتاب دهنده‌ های تجاری در محل ارائه می‌دهد. دفتر طراحی داخلی Oktra برای دفاتر کار مشترک SmartBase در بورنموث انگلستان تعادلی میان فضای گرم و پیچیده ایجاد کرده است. در ادامه این مقاله خط معمار به بررسی فضای طراحی داخلی این مجموعه می پردازد.

هدف SmartBase واقع در فرودگاه بورنموث، گردآوری جامعه ای از مشاغل، کارآفرینان و مشاوران همفکر است که می توانند ایده ها را به اشتراک بگذارند و به بسیاری از خدمات و فرصت های شبکه دسترسی داشته باشند.

نیاز کارفرما به فضای داخلی دفاتر خود

مشتری می خواست بهترین امکانات همکاری مشترک را در سواحل جنوبی، ارائه راه حل های نوآورانه، راحت و انعطاف پذیر برای کسب و کارهای رو به رشد ارائه دهد. ترکیب منحصر به‌ فرد دفاتر و انبارها که همگی در یک سایت واقع شده‌ اند، SmartBase را تبدیل به دفتری عالی برای شرکت‌ های تجارت الکترونیکی می‌ کند که به دنبال راه‌ اندازی یا گسترش هستند.

به عنوان بخشی از این پیشنهاد، اعضا می توانند به راه حل های لجستیکی I-Fulfillment و انبارهای موجود در محل برای ذخیره و توزیع سهام دسترسی داشته باشند.

همراهی تیم طراحی داخلی در بازاریابی

طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای کمک به کسب و کارها در ایجاد، نوآوری، جذب استعدادها و حمایت از کارکنان در دسترس است. «هاب» دارای یک استودیوی عکس و ضبط، سالن بدنسازی، اتاق درمان، دسترسی ۲۴/۷، پارکینگ در محل، کنفرانس، و فضای رویداد همراه با شبکه و احساس اجتماعی است.

هنگامی که مشتری در حال نقل مکان به یک ساختمان جدید بود، تیم طراحی داخلی Oktra در طول ساخت با شرکت ساخت و ساز همکاری نزدیک داشت تا از انتقال بدون درز در مورد تجهیز محل کار اطمینان حاصل کند.

در طول مدت پروژه، Oktra به تیم SmartBase کمک کرد تا مواد بازاریابی مانند تصاویر بصری، پلان های تعاملی طبقه، وب سایت ها و توضیحات مکتوب را برای کمک به فروش فضا به مستاجرین احتمالی در حین ساخت پروژه ارائه دهد. تا زمانی که پروژه به پایان رسید، بیش از ۹۰ درصد از فضای مورد اجاره قبلاً اجاره داده شده بود.

بخش های داخلی مختلف

فضای منعطف هیبریدی، دفاتر پرداختی را ارائه می‌ کند که از کاربری خصوصی یک نفره تا ۵۰۰۰ فوت مربع را همراه با گزینه‌ های کار مشترک و میز کار گرم شامل می‌ شود. این شامل سالن مشترک Sky است که به خودی خود یک مقصد است، با یک تراس پشت بام زیبا که مشرف به فرودگاه است و فضایی را برای برقراری ارتباط، آرامش و تفکر خلاق فراهم می کند.

هم Sky Lounge و هم منطقه coworking دارای طیف وسیعی از فضاهای کاری چابک از جمله اتاق های تمرکز، غرفه های کاری چهار تا شش نفره، میزهای تاچ داون مشترک، میز کار سنتی با صندلی کار، و غرفه های کاری تک نفره سیار هستند. راه حل های انعطاف پذیر مانند مبلمان متحرک اجازه می دهد تا فضا برای شبکه ها و رویدادهای اجتماعی دوباره پیکربندی شود.

هویت بصری در بخش های مختلف

از آنجایی که این اولین سرمایه گذاری تجاری برای نام تجاری SmartBase بود، Oktra از نزدیک با تیم گرافیک داخلی خود برای طراحی هویت بصری و پالت رنگی که می تواند در بسیاری از سایت ها و پلتفرم ها پخش شود، همکاری کرده است. برای انعکاس ارزش اصلی پایداری SmartBase، آن ها عناصر طبیعی مانند دیوارهای خزه‌ ای، کاشت‌ های یکپارچه و چوب‌ ها و بافت‌ های طبیعی را در تمام مبلمان و نازک کاری‌ های سفارشی در طراحی گنجانده‌ اند.

نقاط شارژ خودروهای الکتریکی نیز برای کمک به اعضا در به حداقل رساندن ردپای کربن خود در دسترس هستند. این پذیرایی دارای نصب دیوار خزه ای به ارتفاع ۱۲ متر با چراغ های یکپارچه در پس زمینه آبی برقی است. میز پذیرش سفارشی یک قطعه نازک کاری بال شکل به عرض ۳ متر است که اشاره ای به خاستگاه هوانوردی این برند در قلب فرودگاه بورنموث است.

جمع بندی نهایی

SmartBase فضاهایی را فراهم کرده است که در آن ایجاد جامعه ای را ترویج می کند که تجربه را به اشتراک می گذارند، خلاقیت را پرورش می دهد و باعث موفقیت می شود. مقصد اداری پیشرفته برای نیازهای تجاری امروزی ساخته شده است و استانداردهایی را برای این برند جدید و هیجان انگیز از فضاهای اداری انعطاف پذیر تعیین می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی دفتر کار و ایجاد هویت بصری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 198

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *