المان شهری: اینستالشنی از نوع باغ عمودی رنگارنگ، کانادا

طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری

المان شهری: اینستالشنی از نوع باغ عمودی رنگارنگ، کانادا

Julia Jamrozik & Coryn Kempster طرحان کانادایی هستند که اقدام به طراحی، ساخت و برپایی اینستالشنی در منطقه کبک کانادا نموده اند. این طراحان نام طرح خود را Vertical Line Garden گذارده اند. چیزی که در این اینستالشن می بینید، رنگ است و رنگ که از بالای سر بر روی شما مانند یک موج دریا، مانند یک نسیم، در جریان است. حرکت باد و تکان خوردن پارچه های رنگی، حس بسیار خوبی در مخاطب ایجاد خواهد نمود و برای لحظه ای، انسان را به دنیایی دیگر خواد برد.

طراحی و پیاده سازی اینستالشن های این چنینی، هزینه ی خیلی بالایی ندارد ولی طراحی و اجرای خلاقانه چنین طرح هایی، کمک زیادی به طراحی شهری و ایجاد حس خوب، در اوج در هم گیسختگی زندگی شهری و ماشینی خواهد نمود. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی نزدیک به این اینستالشن داشته باشید.

طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری طراحی شهری،المان شهری،اینستالشن شهری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,147

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *