طراحی ویلای کوچک زاده (تهراندشت)، گروه معماری آوگون

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

طراحی و معماری ویلای کوچک زاده

معماران مسئول: احسان مروی، محمد صالحی

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

تیم طراحی: سپیده پورصالح، فائزه میرزایی، مهتاب باقری، مهتاب قادری، ژینا رشیدزاده

مساحت: ۲۵۰ مترمربع

سال:  ۱۳۹۷

شرح پروژه

پروژه ی حاضر با متراژ ۲۵۰ مترمربع در منطقه سرخاب تهران دشت قرار گرفته است. “یو استخر وسط” نامی است که کارفرمای محترم پروژه بعد از طراحی و ساخت آن برایش انتخاب کرد. “عامه پسند بودن” یکی از خواسته های اصلی کارفرما از طراحان در طی طراحی و ساخت پروژه بود، زیرا این ویلا قرار بود تا جهت فروش طراحی و ساخته شود.

سبک معماری و طراحی داخلی

با توجه خواسته ها و نیازهای کارفرما، طراحان ویلایی یک طبقه با ترکیب دو سبک مدرن و صنعتی طراحی کردند. اگر به تصاویر زیر دقت کنید به وضوح حضور این دو سبک را در معماری و طراحی داخلی بنا خواهید دید. استفاده از آجر به صورت اکسپوز، طراحی خطوط صاف و رنگ های روشن و طرح ساده، معرف کاربرد سبک صنعتی و مدرن در پروژه می باشد.

فرم U مانند ساختمان اطراف استخر

فرم بنای اصلی ویلا به صورت U شکل می باشد که استخر موجود در محوطه ی ویلا را در بر گرفته بود. استفاده از متریال ساده و مقرون به صرفه چون سیمان سفید و آجر تیره در ترکیب با طیف آبی رنگ موجود در استخر جلوه ای متفاوت به مجموعه ی ویلا و محوطه آن بخشیده است.

دستیابی به هدف اصلی طراحی که عامه پسند بودن و سادگی در فرم می باشد، موجب ساخت چندین ویلا با این طرح بود که با توجه به خواسته های کارفرمایان تغییراتی جزئی در آن ها اعمال شد.

طراحی و ساخت ویلا در سرخاب تهراندشت

منطقه ی سرخاب یکی از مناطق خوش آب و هوایی است که در چند سال اخیر ساخت ویلا در آن جا افزایش یافته است. آب و هوای خوب، وجود باغ های فراوان میره، نزدیک بودن این منطقه به تهران و کرج و همچنین دسترسی آسان به این منطقه موجب که به قطب ساخت ویلا در سال های اخیر تبدیل شود.  در این مطلب تمامی مراحل طراحی وساخت ویلا در تهراندشت را به طور کامل شرح داده ایم. شما می توانید جهت آشنایی با فرآیند طراحی و ساخت ویلا در تهراندشت، مقاله زیر را مطالعه نمایید. جهت مطالعه کامل مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید:

_ طراحی و ساخت ویلا در تهراندشت

گروه معماری آوگون تیمی از طراحان و متخصصان جوان است که سال هاست در حوزه های مختلف معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت کرده اند و پروژه های متعددی از معماری و طراحی داخلی با کاربری های مختلف طراحی کرده است. شما می توانید برای بررسی ابعاد مختلف طراحی ویلا در تهراندشت، از مشاوره گروه معماری آوگون بهره مند شوید و سپس نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

جهت طراحی ویلا در تهراندشت و یا سایر مناطق با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

تصاویر اجرای نهایی ویلای کوچک زاده

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

تصاویر طراحی پروژه

تصاویر در حین اجرا

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,558

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *