ویترین مغازه ها و دکوراسیون برندهای معروف

ویترین، دکوراسیون و طراحی مغازه

باید بدانید که در واقع ویترین مغازه شما رابطی بین مغازه و محیط بیرون بوده و هر چقدر که این رابط بتواند ارتباطی قوی تر با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان فروش شما نیز تاثیر گذار تر خواهد بود.در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بروی کسب و کار شما داشته باشد و باید در طراحی و نوع دکوراسیون ای که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را به عمل آورید.مواردی همچون رنگ بندی ویترین و نور پردازی ان از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید.

شاید در قدیم ویترین‌ها کاربرد معرفی اجناس و نوع کاربری مغازه یا فروشگاه را داشتند اما امروزه علاوه بر این نقش، سهم عمده‌ای در جلب و جذب مشتری دارند. فروشگاه‌های بزرگ برای داشتن ویترین جذاب‌تر با هم به رقابت می‌پردازند. در دنیای امروز صرف هزینه بدون برگشت سود،کار معقول و پسندیده‌ای نیست و صاحبان مشاغل خوب می‌دانند که داشتن ویترین جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر یعنی جلب و جذب مشتری بیشتر.هیچ چیز برای مشتریان آزاردهنده‌تر از ظاهر یکسان و یکنواخت مغازه‌ها نیست فقط کافی است کمی خلاقیت و ابتکار نشان داد و از تغییر و تحول نترسید. یادتان باشد که ویترین مغازه‌ شما اولین عنصر تبلیغاتی است که در معرض دید همگان است. الگوی داشتن یک ویترین مناسب و جذاب را می‌توان با دیدن ویترین‌ مغازه‌ها و فروشگاه‌های برتر بدست آورد.

ویترین مغازه اولین نمایی است که مشتری از مغازه و فروشگاه شما می بیند و در همان زمان تصور کیفیت و زیبایی اجناس در ذهنش شکل می گیرد. به دکوراتور بگویید تا یک ویترین آهن ربایی طراحی کند. ما در استودیو معماری سفید این کار را می کنیم! در این بخش برای همراهان خط معمار، ۶۰ نمونه ویترین مغازه ها و برندهای مشهور لباس، کیف و کفش نظیر Dolce & Gabbana، ZARA، Lacoste، Adidas، Prada، NIKE، Jack-and-Jones، Hermes، DIOR، Burberry و … را گرد آوری نموده ایم.

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,614

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *