طراحی داخلی آپارتمان مینیمال با تم سفید و طوسی

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال با تم سفید و طوسی

در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین آپارتمانی مدرن و مینیمال بیاندازیم که توسط رنگ سفید و رنگ خاکستری بصورت مونوکرومیک بکار رفته است. طراح سعی داشته است فضا را تا حد امکان سقید نگه دارد. رنگ های دیگری که در فضا بکار رفته اند، مانند قهوه ای و یا حتی کفپوش چوبی، رنگ هایی سایه گونه دارند و بسیار کمرنگ هستند تا در تم رنگی فضا که خنثی است، تداخلی ایجاد نماید. اما با این حال میز چوبی در فضای نشیمن، با رنگ قهوه ای خود به عنوان یک فوکال پوینت به حساب می آید.

اصل استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی این آپارتمان در اتاق خواب و سرویس بهداشتی نیز رعایت شده است تا فضا مطلقا بر اساس تم رنگی سفید و خنثی باشد. در سرویس بهداشتی و همچنین از سنگ مرمر با رگه های خاکستری استفاده شده است.

همانطور که اشاره شد، رنگ خاکستری بصورت مونوکرومیک در فضا بکار رفته است و این نکته را می توان در بتن اکسپوز فضای نشیمن و همچنین مبلمان مشاهده نمود.

دیزاین این آپارتمان توسط گروه معماری اماراتی M3 Architecture صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان سفید، مدرن و مینیمال را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال grey-couch-open-kitchen-electric-fireplace طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال طراحی داخلی آپارتمان مینیمال،دکوراسیون آپارتمان مینیمال

تحریریه خط معمار

منبع: http://archine.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,051

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *