طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی، کانادا

طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی

طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی، کانادا

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی در شهر اونتاریو واقع در کشور کانادا بیاندازیم. این فروشگاه متعلق به برند In2Sports است که در زمینه عرضه محصولات فوتبال فعالیت می کند. این برند فروشگاه های ورزشی، در واقع محصولات سایر برندهای دنیا را در زمینه فوتبال گردآوری کرده و بصورت ویژه در شعب خود عرضه می کند.

معماری داخلی این فروشگاه توسط استدیو معماری کانادایی Unfold Creative Studio Ltd صورت گرفته است. طراحی فروشگاه بر اساس سبک مدرن صورت گرفته است.

رنگ غالب مورد استفاده در فروشگاه رنگ سیاه است که برای ویترین ها مورد استفاده قرار گرفته است. تمام ویترین ها به رنگ سیاه کار شده است تا بدین صورت، تمرکز بر روی محصول باشد و از طرفی حس خاص بودن در ذهن مشتری القا شود. چرا که شما می توانید برای تاکید بر روی محصول، از رنگ سفید نیز برای ویترین استفاده کنید. بدین صورت نیز عمده تمرکز مشتری بر روی محصول قرار گرفته در ویترین خواهد بود و محصول به عنوان فوکال پوینت مطرح می شود. اما برای ایجاد یک حس خاص، می توان از رنگ سیاه نیز بهره گرفت. کاری که تیم معماری در این پروژه انجام داده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه ورزشی را مشاهده و بررسی نمایید. دکور این فروشگاه ورزشی، به عنوان یک طراحی و دیزاین مدرن، می تواند برای ایده گرفتن بسیار مفید و موثر باشد.

طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی طراحی داخلی فروشگاه محصولات و لوازم ورزشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,075

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *