طراحی داخلی برای سازه ای ساده اما جذاب

طراحی داخلی برای سازه ای ساده اما جذاب

طراحی داخلی برای سازه ای ساده اما جذاب

مقاله ای که تصمیم به معرفی آن در این بخش را داریم متعلق به دفتر معماری و طراحی داخلی است. جاه طلبی در معماری ساختمان استدیو تحت عنوان انبار سیاه، به روشنی دیده می شود. ساخت و ساز ساده اما با کیفیتی که همه توجه ها را به چشم انداز پشت آن جلب می کند. این ساختمان یک شخصیت بسته در سمت خیابان دارد، اما منظره ای نفس گیر در کنار رودخانه و چشم اندازی زیبا در پشت سر دارد. که در ادامه به فضای داخلی آن خواهیم پرداخت.

حجم چوبی سیاه

هنر طبیعت سبز در خون و ذات انسان ها ریشه دارد و این اشتیاق با خوشحالی به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین دفتر جدید، فضایی را نه تنها برای مردم، بلکه برای گیاهان و جانوران نیز فراهم کرده است.

BLACK BARN به عنوان یک حجم انبار انتزاعی با نماهای چوبی سیاه رنگ و سقفی از جنس روی طراحی شده است. در یک بافت بزرگتر، می توان گفت این بنا بر روی توسعه یک نوار تاریخی قرار دارد و شکل انباری دارد، از جمله یک خط ساختمانی فرو رفته، که یکپارچگی مناسب سایت دارد. این بنا از جلو خود را به عنوان یک حجم متوسط و بسته نشان می دهد.

با این حال، ساختار لت باز آن، جلوه ای شفاف در هنگام غروب ایجاد می کند. بنابراین لایه بندی اضافی می دهد و نمایی از زندگی استودیویی را به بیرون نشان می دهد.

طراحی فضای داخل استدیو

فضای داخلی BARN کم رنگ و باز است و با یک عنصر واضح تقسیم می شود. یک کمد بزرگ که کل استودیو را از بالا به پایین برش می دهد. همه فضاها را به هم متصل می کند و همچنین تمام تاسیسات و عناصر معماری را در خود جای داده است.

در آشپزخانه، کمد یک قاب منطقی را برای یک میز کار با تمام شده تشکیل می دهد و همچنین فضایی را برای کتاب ها، نمونه ها و مدل ها ارائه می دهد.

همکاری نزدیک بین استدیو  REDD و استدیو معمار فضا یک موفقیت بزرگ است و هر دو تیم به ساختمان BARN نقل مکان کرده اند و در آنجا، هر دو استودیو طراحی، به کار بر روی پروژه های جدید در رابطه  معماری و طراحی داخلی ادامه می دهند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی برای سازه ای ساده اما جذاب دعوت نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 270

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *