نگاهی به معماری داخلی سینما بین المللی Baichuan، شنژن، چین

معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما

نگاهی به معماری داخلی سینما بین المللی Baichuan، شنژن، چین –

طراحی فضاهای فرهنگی خاص نظیر سینما، از آن دسته فضاهایی است که طراحی داخلی آن کمتر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. بنابراین شما به عنوان یک طراح اگر به دنبال نمونه های طراحی شده ی سینما باشید، ممکن است برای یافتن نمونه های موردی با مشکل روبرو شوید. در خط معمار همواره سعی نموده ایم طراحی فضاهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم و در انتخاب فضا تنوع را رعایت کنیم.

در این بخش نیز قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سینما Baichuan بیاندازیم. سینمایی بین المللی در شهر شنژن کشور چین با طراحی خاص و مدرن. معماری این سینما توسط شرکت معماری چینی UM DESIGN صورت گرفته است.

در تصاویر ارائه شده در این بخش، می توانید فضاهای مختلف یک سینما نظیر لابی اصلی، بخش پذیرش، کتابخانه و کافی ش، سالن اصلی نمایش فیلم و … را مشاهده نمایید. شاخصه ای که در نگاه اول آن را مشاهده خواهید نمود، استفاده از رنگ زرد و ترکیب آن با رنگ های تیره نظیر مشکی و خاکستری تیره در ابعاد وسیع است. رنگ زرد به عنوان رنگ شاخص این سینما در نظر گرفته شده است.

معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما معماری داخلی سینما،طراحی داخلی سینما

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,600

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *