طراحی داخلی رستوران با استفاده از سه عنصر آثار هنری، رنگ و گیاهان

طراحی داخلی رستوران با استفاده از سه عنصر آثار هنری، رنگ و گیاهان

طراحی داخلی رستوران با استفاده از سه عنصر آثار هنری، رنگ و گیاهان

به عنوان بخشی از فرهنگ ما، هنگامی که یک مکان جدید برای زندگی پیدا می کنیم، می توانیم به راحتی ساعات مختلف روز را برای مناسبت های مختلف در یک مکان سپری کنیم، به خصوص زمانی که کار به آثار هنرمندان مختلف اضافه می شود که ارزش محلی می بخشند. خط معمار در این مقاله به طراخی داخلی رستوران به عنوان یکی از این مکان ها می پردازد.

آثار هنری، رنگ ها و گیاهای اجزاء اصلی فضای داخلی رستوران

چالش این پروژه، علاوه بر ستون های زیادی که در بار وجود دارد، که از طریق طراحی داخلی آن ها را از بین می برند، ایجاد فضایی هماهنگ با چندین جزء نیز بوده است. آثار هنری، رنگ ها و گیاهان، این سه جزء هستند که مکمل یکدیگر هستند و به طور هماهنگ یکی می شوند.

کاشی و سرامیک منتخب که Araldica نام دارد، دست ساز و طراحی شده توسط طراح ایتالیایی فدریکو پپه، تجربه و حس دیگری به فضا بخشیده است. جلوه فریبنده این کاشی که دارای یک بازی عالی از دوگانگی با ظاهری طبیعی و خطوط مینیمالیستی برای ترکیبات هندسی خود است. این انتخاب عالی برای تقویت شخصیت متمایز طراحی داخلی بود.

فضا با آثار هنری هنرمند محلی مکان پروژه جاکوپ فری غنی شده است، که یکی دیگر از عناصری است که به دوستانه تر و سرزنده شدن فضا و همچنین جذابیت بیشتر برای مشتریان این رستوران تبدیل شده است.

رنگ بندی و هویت سازی برند در فضای داخلی

با قدم زدن در این خیابان پر جنب و جوش، یک ورودی بنفش جذاب شما را به این فضایی که بر رنگ بنفش غالب است دعوت می کند. فضای داخلی مدرن، شیک، با خطوط و فضاهای تمیز است. به محض ورود به فضا، کف بنفش فواره ورودی را سنگ فرش می کند که استقبال گرمی از شما می کند.

در بالای فواره گیاهانی وجود دارند که ظاهری را تکمیل می کنند که توسط چراغ های نوار نئونی که در بالا نصب شده اند، روشن شده اند. در طول روز، پرتوهای نور طبیعی فضا را پر کرده و کانون طبیعی گیاهان را ایجاد می کند، در حالی که در شب، فضا را روشن می کند. طرح رنگ بنفش و سبز شما را به سمت یک نوار باز هدایت می کند.

این رستوران با چنین جزئیاتی کار می کرد و از گیاهانی تشکیل شده بود که مورد توجه مهمانان قرار می گیرد. محفظه های بطری ها با استفاده از شیشه ساخته شده اند که ترکیبی پر جنب و جوش و بازی جالبی از بازتاب نور ایجاد می کند. میله پیشخوان و فضای لنگر قفسه.

جمع بندی نهایی

TRIANGLO در بخشی از شهر که به تازگی توسعه یافته و در مدت زمان کوتاهی به بخش مهمی از ساختار شهری تبدیل شده است، نقطه جذابی برای مخاطبان مد جوان و ممتاز است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی رستوران با استفاده از سه عنصر آثار هنری، رنگ و گیاهان دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 142

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *