طراحی دکور و ویترین فروشگاه مواد غذایی سالم Health Food

طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم

طراحی دکور و ویترین فروشگاه مواد غذایی سالم Health Food

در این بخش قصد داریم نگاهی به دکور و ویترین یک فست فود، البته از نوع سالم آن داشته باشیم. این فست فود Boali نام دارد و طراحی دکور و ویترین آن توسط Loko Design صورت گرفته است. متراژ فضا بسار محدود است و در این فروشگاه طبخی صورت نمی گیرد بلکه غذاهای خاص و سالم، در یخچال نگه داری و عرضه می شوند.

با توجه به شرایط بیان شده تیم طراحی اقدام به طراحی یک کانتر به رنگ نارنچی نمودند. به نشان سالم بودن غذاهای این فروشگاه، روی بخشی از ویترین از گیاه استفاده شده است تا حس طبیعی بودن و سلامت به مشتری القا شود.

روی دیوار پشت مغازه نیز از آجر استفاده شده است و این آجر با ویترین ترکیب شده است. در مجموع متریال های استفاده شده به شکلی است که حس طبیعت دوستی را در مشتری القا نماید و این امر در هماهنگی با محصولی است که فروشگاه عرضه می کند. با خط معمار همراه باشید.

نکته اینکه در این بخش می توانید چند ویترین مربوط به این برند را مشاهده نمایید.

طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم طراحی ویترین فست فود،طراحی دکور فست فود،طراحی دکور فست فود سالم

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,019

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *