نمونه طراحی و اجرا دفترکار در انواع سبک ها

نمونه طراحی و اجرا دفترکار

طراحی و اجرا دفترکار با گروه معماری آوگون

در این بخش خط معمار با معرفی برگزیده ای از نمونه طراحی و اجرا دفترکار در انواع سبک ها همراه کاربران عزیز و گرامی خواهد بود. همانطور که می دانید امروزه صاحبان شرکت های بزرگ در سراسر دنیا بیش از گذشته به طراحی و دکوراسیون اداری اهمیت می دهند. آن ها می دانند که نوع طراحی و چیدمان مبلمان، نورپردازی و رنگ مناسب برای فضای کاری روی عملکرد کارمندانشان موثر بوده و علاوه بر این می تواند در موفقیت تجارت آن ها نقشی مستقیم داشته باشد. از همین رو در سال های اخیر شاهد دکوراسیون های اداری متنوعی هستیم که هر یک در نوع خود بی نظیر می باشند. هر اداره و یا شرکتی  با توجه به نوع فعالیتی که دارد، نوع و سبک خاصی از طراحی و دکوراسیون داخلی را می طلبد. سبک های طراحی داخلی برای دفاتر اداری همچون سایر فضاهای داخلی متنوع می باشد. اما رایج ترین سبک هایی که در دکوراسیون اداری ایران طرفداران زیادی دارد، مدرن، کلاسیک و صنعتی می باشد. داشتن فضای کاری که به طور همزمان خصوصیاتی مانند تقسیم بندی فضایی استاندارد، رنگ مناسب، مبلمان راحت و نورپردازی کافی داشته باشد، نیاز به طراحی توسط طراحانی خبره و حرفه ای می باشد، طراحانی که تمامی ابعاد و جوانب را در دکوراسیون اداری نظر داشته باشند. حسایت در انتخاب طراحان تنها در حوزه ی طراحی ختم نمی شود. مهم ترین موضوع بعد از طراحی، اجرای دکوراسیون داخلی می باشد. زیرا اگر طرح مورد شما به درستی اجرا نشود می تواند آثاری کاملا منفی و مخرب بر روی محیط کاری و همچنین کارمندان داشته باشد و عملکرد آن ها را کاهش داده و در نتیجه موجب کاهش بازدهی کاری شود. معمولا کارشناسان طراحی و معماری توصیه می کنند که طراحی و اجرای طراحی داخلی دفترکار بدست یک مجموعه ای انجام شود. که در هر دو زمینه، تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشند. شرکت طراحی دکوراسیون آوگون با دارا بودن تیمی قوی و متخصص و متعهد در هر دو زمینه، آماده ی ارائه صفر تا صد خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداره ها، سازمان ها، ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی می باشد. شما می توانید جهت طراحی دفترکار شیک و مدرن با کارشناسان و مشاوران گروه معماری آوگون با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن با گروه معماری آوگون

همانطور که در بالا اشاره شد، گروه معماری آوگون با داشتن تجربه ی کافی متناسب با سلیقه، خواسته ها و نیاز های کارفرمایانش به طراحی و دکوراسیون فضای مورد نظر می پردازد. برای این که شما با سلیقه، توانمندی طراحان و سبک کاری آن ها آشنا شوید، تعدادی از جدیدترین پروژه های طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون را در ادامه به اشتراک خواهد گذاشت.

طراحی دفترکار پناه صنعت

طراحی دفترکار صادقی

طراحی دفترکار سعادت آباد

طراحی دفترکار یوسف آباد

پروژه هایی که ملاحظه نمودید تنها برخی از جدیدترین پروژه هایی بود که در سال گذشته توسط ی نمجموعه طراحی و به اجرا رسید، جهت مشاهده و مطالعه سایر نمونه کارهای گروه معماری آوگون می توانید به وبسایت آن مراجعه نمایید که در ادامه لینک آن را قرار خواهیم داد.

Avgoon.org

سبک های مدرن یا کلاسیک؟

با صرف نظر از تقسیم بندی و سازماندهی فضایی، یکی از نکاتی که در طراحی دفاتر اداری باید مورد توجه قرار گیرد و از نظر بصری و زیبایی شناسی مهم تلقی می شود، انتخاب سبک دکوراسیون اداری می باشد. قبل از این که انواع سبک های کاربردی در دکوراسیون اداری را به شما معرفی کنیم، باید به این نکته توجه اشته باشید، که نوع سبک طراحی و دکوراسیون باید متناسب با نوع فعالیت دفتر شما باشد، به طوری که مراجعه کنندگان به محض ورود به فضا نوع فعالیت دفتر شما را درک کنند. با این وجود انتخاب سبک دکوراسیون به غیر نوع فعالیت شرکت، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند سلیقه ی کارفرما و بودجه نیز قرار می گیرد. حال در ادامه به معرفی سبک ها و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت. شما می توانید با بررسی و مطالعه این سبک ها و سلیقه و روحیات خود بهترین نوع دکوراسیون را برای بازسازی و طراحی دفتر کار خود انتخاب نمایید. کاربردی ترین سبک های دکوراسیون داخلی برای واحدهای اداری به شرح زیر می باشد:

_ سبک مدرن

_ سبک صنعتی

_ سبک کلاسیک

دکوراسیون دفترکار مدرن

امروزه یکی از سبک های محبوب در طراحی انواع فضاهای داخلی و بخصوص اداری سبک مدرن می باشد. سبک مدرن به سبب ویژگی هایی که دارد توجه بسیاری از طراحان و کاربران را به خود جلب کرده است. ویژگی هایی چون سادگی در طرح، متریال، مبلمان و هزینه های مقرون به صرفه در طراحی و اجرا و مهم تر از همه روشنی و آرامشی که به فضا منتقل می کند باعث شده در میان سبک های مختلف بیش تر مورد استقبال قرار گیرد. علاوه بر این به سبب سادگی در طرح و متریال، مدت زمان اجرای کمتری را نیز نسبت به سایر سبک ها نیاز دارد. سبک مدرن با توجه به این که از پرداختن به جزئیات اضافی می پرهیزد و محیطی ساده را ایجاد می کند، موجب آرامش روانی در میان کارمندان شده و باعث افزایش عملکردشان و در نتیجه افزایش بازدهی کار می شود. از طرفی دیگر باید بگوییم سادگی در طرح و مبلمان مورد استفاده در سبک مدرن برای دفاتری که متراژ پایینی دارند، گزینه ی مناسبی می باشد.

دکوراسیون دفترکار صنعتی

سبک صنعتی  جزو سبک های مدرن محسوب می شود که در طراحی دفاتر اداری کاربرد فراوانی دارد. سبک دکوراسیون با ترکیب عناصر قدیمی و مدرن، فضایی خاص و منحصر به فردی را به وجود می آورد. ریشه این سبک به اوایل قرن بیستم بعد از انقلاب صنعتی اروپا باز می گردد. ویژگی های این سبک موجب شده تا در طراحی فضاهای اداری و تجاری و آپارتمان های مدرن مورد استقبال طراحان و کاربران قرار گیرد. در ادامه نمونه طراحی و اجرا دفترکار با سبک صنعتی را برای آشنا شدن شما عزیزان قرار داده اسیم.

طراحی دفترکار کلاسیک

سبک کلاسیک به سبب ابهت و زرق و برقی که دارد، از گذشته های دور توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. استفاده از متریال ارزشمند و مبلمان و عناصر گران قیمت، پرداختن به جزئیات و رنگ های درخشان از ویژگی های اصلی این سبک است. این نوع دکوراسیون برای دفاتر بزرگ و گسترده که دارای اعضای زیادی می باشد، مناسب نیست. سبک کلاسیک برای تزئین و طراحی اتاق مدیریت کاربرد دارد. سبک کلاسیک در این بخش نشان دهنده اقتدار و اهمیت این بخش از شرکت می باشد. سبک کلاسیک برای دفاتر کوچکتر و شرکت هایی مانند دفاتر وکالت، دفاتر مشاوره و .. که دارای روحیه ای ساکن و سنگین دارند مناسب می باشد.

در ادامه خط معمار در انواع طراحی داخلی دفترکار را شرح خواهد داد. همچنین نمونه طراحی و اجرا دفترکار در انواع سبک ها را گردآوری کرده و برای شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.

در این بخش خط معمار شما را با گروه معماری آوگون برای بهترین طراحی دفترکار معرفی کرده و علاوه بر این نمونه طراحی و اجرا دفترکار در انواع سبک ها را برای کاربران گرامی اش به اشتراک گذاشت. شما می توانید این نمونه ها را بررسی کرده و طرح دفتر کار خود ایده بگیرید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 213

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *