طراحی داخلی فروشگاه و شوروم کفپوش، لندن

طراحی داخلی فروشگاه دکوراسیون،طراحی داخلی شوروم،دکوراسیون شوروم پارکت و کفپوش

طراحی داخلی فروشگاه و شوروم پارکت و کفپوش، لندن

در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین یک فروشگاه محصولات مرتبط با کف یعنی کفپوش در شهر لندن بیاندازیم. فروشگاهی که نقش شوروم (showroom) را نیز برای برند Forbo بازی می کند. طراحی داخلی فروشگاه توسط Pope Wainwright & Wykes صورت گرفته است. یک دیزاین صاف، ساده و مدرن با تمرکز کامل بر روی پرزنت محصول.

استفاده از رنگ سفید برای سقف و سیاه برای دیوارهای فروشگاه، نضاد فوق العاده ای در فضا ایجاد نموده است که بسیار چشم نواز است. همچنین استفاده از رنگ برند Forbo یعنی رنگ آبی و لوگو این کمپانی در انتهای فروشگاه بشکلی قوی انجام شده است که علاوه بر نمایش برند، دکور فروشگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده است و به عنوان یک فوکال پوینت یا کانون توجه برای مشتری خودنمایی می کند.

برای فروشگاهی که خود محصول مرتبط با دکوراسیون و طراحی را به فروش می رساند، بهره بردن از یک دکور مناسب بسیار حیاتی به نظر می رساد. چرا که باید به مشتری تاثیر یک دیزاین مناسب و استفاده از یک متریال خوب را نشان داد. بنابراین این شوروم و فروشگاه رسالتی دو منظوره دارد. نمایش تاثیر یک طراحی خوب و نمایش و فروش محصولات خود.

در مجموع می توان دیزاین این فروشگاه و شوروم را ساده و مینیمال اما در عین حال جذاب دانشت. در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه دکوراسیون،طراحی داخلی شوروم،دکوراسیون شوروم پارکت و کفپوش طراحی داخلی فروشگاه دکوراسیون،طراحی داخلی شوروم،دکوراسیون شوروم پارکت و کفپوش طراحی داخلی فروشگاه دکوراسیون،طراحی داخلی شوروم،دکوراسیون شوروم پارکت و کفپوش طراحی داخلی فروشگاه دکوراسیون،طراحی داخلی شوروم،دکوراسیون شوروم پارکت و کفپوش

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RatailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,491

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *