نمونه طراحی داخلی دفترکار با سبک مدرن

نمونه طراحی داخلی دفترکار

طراحی داخلی دفترکار با گروه معماری آوگون

یک مطالعه جهانی نشان داده است که تقریبا حدود ۱۱ درصد از کارمندان در سراسر جهان از محیط کار خود احساس رضایت ندارند و در نتیجه این ناراضایتی موجب کاهش عملکرد آن ها شده است. بنابراین مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان نشان داده است که نوع طراحی و چیدمان فضاهای اداری می تواند تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد کارمندان و مهم تر از همه بازدهی کار آن ها داشته باشد، از این رو در چند دهه ی اخیر ما شاهد رشد روز افزون طراحی و دکوراسیون داخلی فضاهای اداری هستیم. به عبارتی می توان گفت که طراحی و دکوراسیون اداری می تواند از عوامل اصلی موفقیت تجارت شما محسوب شود.

طراحی و دکوراسیون داخلی فضای کاری شما می تواند یک فرآیند دلهره آور و در عین حال جذابی باشد که نیاز به دقت و تفکر زیادی دارد تا اطمینان حاصل شود که بهترین وضعیت را برای تجارت خود کسب می کنید. بنابراین بسیار توصیه می شود که از یک شرکت طراحی و ساخت همراه با طراحان واجد شرایط و پشتیبانانی مختصص در این امر برای راهنمایی و پشتیبانی شما در کل مراحل کار پشتیبانی و راهنمایی بگیرید. گروه معماری آوگون با بهره مندی از تیم طراحان متخصص، جوان، پویا و خلاق به طور حرفه ای در زمینه ی طراحی داخلی کاربری های مختلف فعالیت داشته است. شما می توانید جهت مشاوره و صحبت با کارشناسان این مجموعه با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

 

طراحی داخلی دفترکار شما با گروه معماری آوگون

شما می توانید با اطمینان خاطر طراحی دفترکار خود را به گروه معماری آوگون بسپارید. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی آوگون آماده ی ارائه خدمات به کاربران در تمامی حوزه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری از جمله تجهیزات مبلمان اداری و سایر موارد برای انواع شرکت ها با کاربری های مختلف می باشد. اعضای این مجموعه از همان ابتدای تاسیس کوشیده تا نمونه های طراحی و بازسازی بی نظیری را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده و توانسته نشان اعتماد و کیفیت را در ذهن کارفرمایانش ثبت سازد. شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان و طراحان این مجموعه برای طراحی و بازسازی دفترکار خود با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نحوه ی برقراری ارتباط و روند کار با گروه معماری آوگون به چه شکل است

آشنایی قبلی با روند برقرار ارتباط و کار با هر مجموعه ای باعث سرعت بخشیدن به امور طراحی و بازسازی خواهد شد. بدین ترتیب در ادامه به طور خلاصه در رابطه با نحوه کار با گروه معماری آوگون توضیح خواهیم داد.

تماس تلفنی: پس از تماس اولیه با کارشناسان و انتقال اطلاعات اولیه مانند متراژ فضا، نیازها، خواسته ها و سبک مورد نظر برای طراحی، شرایط طراحی و اجرا و همچنین هزینه ها به طور تقریبی از سوی کارشناسان مطرح می شود و در صورت تمایل شما جلسه ی حضوری و بازدید از محل پروژه وارد مرحله ی بعدی خواهید شد.

برقرار جلسات حضوری و بستن قرار داد اولیه: در این مرحله شما می توانید به صورت حضوری به دفتر مراجعه نمایید یا در صورت توافق این جلسه ی حضوری می تواند در محل پروژه برقرار گردد. در این مرحله شما تمامی موارد مورد نیاز را مطرح کرده و در صورت توافق قرار داد میان شما و طراحان عقد شده و طراحی آغاز می گردد.

آغاز طراحی تا تأیید نهایی: طرحی از آغاز طراحی تا تائید نهایی طرح های مختلفی با توجه به درخواست های شما ارائه می شود.

آغاز تخریب و اجرای طرح: پس از تایید نهایی طرح توسط کارفرما مراحل تخریب و بازسازی آغاز می گردد. طراحان ما در گروه معماری آوگون از اولین مرحله تا پایان بازسازی و مستقر شدن کارمندان در دفترکار همراه شما خواهند بود.

نمونه طراحی دفترکار توسط گروه معماری آوگون

در ادامه خط معمار شما را با برخی از جدید ترین نمونه طراحی دفترکار که توسط این مجموعه به اجرا رسیده آشنا خواهد ساخت:

طراحی دفترکار پناه صنعت

طراحی داخلی دفترکار صادقی

طراحی دفترکار یوسف آباد

طراحی دفترکار سعادت آباد

نمونه طراحی داخلی دفترکار که در بالا معرفی شد، تنها برخی از جدید ترین پروژه هایی بودند که در سال گذشته توسط این مجموعه طراحی و اجرا رسیده اند. اگر تمال دارید سایر نمونه های طراحی شده توسط گروه معماری آوگون را مشاهده و مطالعه بفرمایید می توانید وبسایت مراجعه زیر نمایید.

Avgoon.org

در ادامه خط معمار نکاتی ومواردی که پیش از طراحی و بازسازی دفتر کار خود باید بدانید را مطرح خواهد کرد و مجموعه ای از نمونه طراحی داخلی دفترکار با سبک مدرن ارائه خواهد داد.

چرا طراحی دفاتر اداری اهمیت دارد

ارزش های شرکت را به تصویر می کشد

فضای داخلی اداری که شما و کارمندانتان هر روز در آن کار می کنید، به طور طبیعی بر روحیه و افکار شما تأثیر مستقیم داشته و عملکرد شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

کارمندان شما احساس ارزشمندی می کنند

شرکت های هوشمند می دانند که کارکنان آنها مانند موتورخانه تجارتشان است.

هزاره هایی که امروز وارد دنیای کار می شوند از محل کار خود به دنبال چیز دیگری هستند. آنها می خواهند با محیط انتخابی خود ارتباط برقرار کرده و مورد توجه کارفرمایان خود قرار بگیرند.

امروزه شرکتهای فعال بیشتر از ابتکارات بهزیستی کارکنان به عنوان اهرم فشار برای جذب و حفظ کالیبر بالاتر نامزد استفاده می کنند.

به سفره خانه کارمندان خود فکر کنید ، با فراهم آوردن فضایی که کارمندان را قادر به آرامش و معاشرت با همکاران خود می کند ، به کارمندان خود اطلاع می دهید که به فکر سلامتی آنها هستید و همچنین اطمینان حاصل کنید که آنها بعد از ناهار با طراوت می آیند و آماده هستند تا بهترین کار را انجام دهند. کار کردن اگر WorkCafé داشته باشید ، خارج از ساعات اوج ناهار نیز به یک فضای کاری ارزشمند تبدیل می شود.

نمایانگر به روز بودن شرکت می باشد

مهم است که فضای داخلی دفترکار به عنوان یک شرکت نوآور که مطابق با روند صنعت است، دیده شود. با ایجاد فضاهایی که طیف وسیعی از حالت های کاری را پشتیبانی می کنند ، از نوآوری در محل کار تشویق کنید. در مورد مناطق مشارکتی که در آن می توان ایده ها را ایجاد و بحث کرد ، فضاهای ساکت برای کار متمرکز یا حل مساله و فضاهایی که آرامش بخش هستند ، فکر کنید. زیبایی ، نور و نوع جو مورد نظر شما را در داخل فضا در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن این مسئله در ابتدای فرآیند طراحی و تصمیم گیری در مورد آنچه برای هر فضا لازم است، مهم است. به عنوان مثال ، آیا شما می خواهید برای ایجاد فضای برآمدگی با کفپوش چوبی و یک فرش بزرگ ، نور محیطی ایجاد کنید تا محیطی آرام و دلباز ایجاد کند؟ یا می خواهید فضا دارای نورپردازی نواری با کف وینیل و سرپیچ برای یک فضای کاری با میز باز و صندلی های ارگونومیک باشد؟ هنگام ایجاد یک فضای منحصر به فرد و خلاقانه، جزئیات دقیق تر آن را شخصی سازی آن برای تجارت خود می دانند.

دفاتر اداری دارای چه بخش هایی می باشند

شرکت های خصوصی و دولتی به طور معمول دارای بخش های زیر می باشند. این بخش ها با توجه به گستردگی فعالیت ها می تواند متفاوت باشد:

پذیرش یا رسپشن: اولین بخشی که مشتریان پس از ورود به شرکت با آن روبرو واهد شد فضای پذیرش و رسپشن می باشد. از این رو طراحی این بخش مهم و کاربردی می باشد. زیرا همانطور که کارشناسان بدان اشاره می نمایند، اولین بخشی که افراد هنگام مراجعه به مکانی با آن روبرو خواهند شد، تاثیری عمده بر روحیه آن ها خواهد داشت. برای این که شما بتوانید در تجارت خود موفق باشید مهم است که توجه مشتریانتان را در اولین برخورد جلب سازید. از رو این باید در طراحی این بخش از شرکت دقت و توجه بالایی به خرج دهید.

فضای کاری که می تواند به صورت پلان باز یا بسته طراحی شود: فضایی که کارمندان به فعالیت می گردزاند، فضای کاری می باشد. این فضا بسته به روحیه فعالیت می تواندبه صورت باز و یا بسته طراحی شود.

اتاق مدیریت: از آن جایی که قرارداد های مهم شرکت ها در این بخش بسته می شود طراحی اتاق مدیریت مهم تر از سایر بخش ها محسوب می شود و به نوع طراحی اتاق مدیریت نشان دهنده اقتدار و اعتبار هر ارگان یا سازمانی می باشد. بنابراین طراحی این بخش بتواند حس اقتدار و ابهت این بخش را به میهمان و مشتریان منتقل سازد

اتاق جلسه: از دیگر بخش های مهم در یک فضای اداری که باید طراحی متناسبی داشته باشد فضای داخلی اتاق جلسه هستند.

سالن غذاخوری:

برای دفتر کار شما چ سبکی مناسب است؟

انتخاب سبک مناسب طراحی داخلی از موضوعاتی است که در ابتدای تصمیم گیری شما برای بازسازی دفتر کاتر خود باید بدان توجه داشته باشید. اولین موضوعی که در انتخاب سبک ضروری است، نوع فعالیت شما می باشد. سبک های مرسوم در طراحی داخلی فضاهای اداری عمدتا مدرن، مینیمال، صنعتی و کلاسیک می باشد. شما با توجه به روحیه ی فضای کاری خود می توانید مناسب ترین آن ها را برای طراحی و دکوراسیون دفتر کار خود انتخاب نمایید. در ادامه چکیده ای از ویژگی سبک های مذکور ارائه خواهیم داد تا با آن ها آشنا شده و ساده تر بتوانید تصمیم گیری نمایید:

سبک مدرن

سبک مینیمال

سبک کلاسیک

سبک صنعتی

دفتر کار با پلان باز یا پلان بسته

به طور معمول فضاهای داخلی یا به صورت باز یا به صورت بسته طراحی می شوند. برای این که بدانید کدامیک از این طرح ها برای دفتر شما کاربردی و مناسیب است باید نوع فعالیت خود را در نظر داشته باشید. بعضی از فعالیت ها نیاز به تمرکز بالایی دارند و حضور در فضای کاری در پلان باز میزان دقت و تمرکز آن ها را کاهش می دهد. بر عکس اگر کارمندان شما نیاز به کار گروهی و همفکری دارند، فضایی با پلان باز برایشان مناسب می باشد. هر یک از انواع طراحی ها هم دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم ساخت.

_ طراحی دفترکار با پلان باز

_ طراحی دفتر کار با پلان بسته

هزینه های مرتبط با طراحی داخلی دفترکار چگونه محاسبه می شود

شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی و مرتبط با اجرای طراحی دفترکار خود با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. آن ها به طور تقریبی هزینه ها را برآورد خواهند ساخت. توصیه ما به شما عزیزان این که اگر قصد دارید پروژه ی خود را با حداقل هزینه ها انجام دهید حتما این کار را به متخصصین امر طراحی و اجرا بسپارید. درست است که شما هزینه ای را بابت طراحی و اجرا به طراحان و مجری پرداخت خواهید کرد، اما این امر خود باعث می شود تا از هزینه های اضافی و دوباره کاری ها به دور باشید. زیرا آن ها با توجه به تجربه ای که دارند، امکان داشتن خطا در اجرا را به حداقل میزان ممکن می رسانند. از طرفی دیگر به دلیل ارتباط مجریان با تولید کننده ها، می توانتد متریال، مصالح و مبلمان مورد نیاز دفتار شما را با حداقل هزینه ها خریداری کرده و در نتیجه هزینه های شما را تا حد امکان کاهش دهنتد. در گروه معماری آوگون طراحان و کارشناسان ما همواره بودجه کارفرما و خواسته های آن ها در نظر گرفته و سعی می کنند تا با کمترین هزینه ها و کیفیت بالا، ضایت کارفرمایان خود را جلب سازند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن مجموعه ای از نمونه طراحی داخلی دفترکار با سبک مدرن که در چند سال اخیر در سراسر جهان طراحی و اجرا شده را آماده ساخه و به اشتراک خواهد گذاشت، همراه ما در خط معمار باشید.

در این بخش خط معمار سعی بر این داشت تا هر آنچه را که در طراحی و دکوراسیون اداری بدان نیاز دارید را به طور جامع و کامل شرح داده و در ادامه آن مجموعه ای از نمونه طراحی داخلی دفترکار با سبک مدرن را برای شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشت.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 200

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *