دکور سیاه و سفید در طراحی داخلی آپارتمان مدرن

طراحی داخلی مدرن

دکور سیاه و سفید در طراحی داخلی آپارتمان مدرن

دکوراسیون خنثی یک راه حل مناسب برای طراحی داخلی می باشد، اما برای جلوگیری از حضور رنگ های خنثی در تمامی فضاهای داخلی، باید در بخش هایی از رنگ های تیره به کار برد. استفاده از تنالیته های مختلف خاکستری و سفید در دکوراسیون این آپارتمان به طرز چشم گیری توجه مخاطب را به خود جلب می کند.

در این میان طراح از رنگ های پاستلی در کوسن ها، به کار گرفته است. علاوه بر این در اتاق کودکان نیز از تنالیته های مختلف صورتی و بنفش به طور خلاقانه ای به کار برده است. طراحی داخلی این پروژه مدرن را استودیو Konst انجام داده است. سرویس بهداشتی و سایر فضاهای ارتباطی نیز از رنگ های منوکروم استفاده کرده است.

سالن نشیمن دارای پلان باز می باشد . در این بخش طراح مبلمان سفید و L شکل قرار داده است. صندلی های خاکستری رنگ مقابل مبلمان نیز به تکمیل این فضا می پردازد. طراح با استفاده از کوسن های آبی و کرمی فضای نشیمن را از یک نواختی بیرون آورده است. در اتاق خواب اصلی، طراح سعی کرده تا کمی رنگ را به فضا بیفزاید.   پس از آن به اتاق خواب کودک می رسیم. در این بخش طراح در کنار رنگ های خاکستری از رنگ صورتی استفاده کرده است. ترکیب این دو رنگ در اتاق خواب کودک، فضایی آرام و راحت را برای کودک ایجاد کرده است.
در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرنتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,051

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *