نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن

نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن

انواع طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مطب و کلینیک

در این بخش از خط معمار با معرفی یک مجموعه بی نظیر از نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. اگر همراه ما در خط معمار بودیده اید، ملاحظه نمودید که در بخش های پیش نکات مهم در دکوراسیون مطب را به طور کامل و جامع شرح دادیم و انواع طراحی کلینیک و مطب را برای شما به اشتراک گذاشتیم. دیدیم که طراحی مطب و مراکز درمانی به چه اندازه در روند درمان، روان بیماران، همراهان آن ها و همچنین بر عملکرد پزشکان و کارکنان این گونه مراکز نقش اساسی دارد. داشتن یک مطب بروز، زیبات با عملکرد بالا تنها به داشتن طراحی و دیزاین حرفه ای بسنده نمی شود. اجرای دکوراسیون مطب و کلینیک نیز به همان اندازه طراحی اهمیت دارد. نقش اجرا در یک پروژه ی معماری و طراحی داخلی به اندازه ای است که می تواند طرح شما را به طور کلی تحت تأثیر قرار داده و نتیجه ای برعکس و منفی را برای پروژه ی شما به همراه داشته باشد و شما به عنوان کارفرما رضایت کافی را از بازسازی و دیزاین کلینیک و یا مطب خود نداشته و مجبور به دوباره کاری و پرداخت هزینه های اضافی شوید. همانطور که در انتخاب طراح و شرکت طراحی دکوراسیون حساسیت بالایی به خرج می دهید، در انتخاب تیم اجرایی نیز باید به همان اندازه حساس باشید. تیم اجرا باید در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد. به طور معمول کارشناسان و مشاوران توصیه می کنند تا این بخش مهم از روند بازسازی پروژه ی خود را به طراحان بسپارید، طراحانی که علاوه بر تبحر در طراحی، تجربه و تخصص لازم را در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی داشته باشند. ما به شما گروه معماری و دکوراسیون داخلی آوگون را معرفی می کنیم. گروه معماری آوگون علاوه بر معماری و طراحی داخلی، با بهره مندی از تیم اجرایی قوی، تخصص لازم در اجرای طرح پروژه های خود دارند. این مجموعه از صفر تا صد طراحی و اجرا و تا زمان استقرار شما در مطب و کلینیک، همراه شما خواهند بود. شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از نحوه کار و مراحل طراح و اجرا با شرکت طراحی دکوراسیون آوگون با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی داخلی کلینیک و مطب با شرکت طراحی دکوراسیون آوگون

شرکت معماری آوگون علاوه بر تخصص در زمینه معماری ساختمان، در زمینه طراحی داخلی و همچنین دکوراسیون، از تخصص و مهارت کافی برخودار می باشد. در حقیقت باید اینطور گفت که طی سال های فعالیت شرکت آوگون، بیشتر پروژه های این شرکت، پروژه های طراحی و اجرای فضاهای داخلی بوده اند. یکی از اهداف طراحان و معماران این مجموعه رضایت کارفرمایانشان و کیفیت در طراحی و اجرای پروژه ه هایشان می باشد. خط معمار برای شما عزیزان نمونه طراحی کلینیک و مطب را که گروه معماری آوگون طراحی و اجرا کرده اند گردآوری کرده و ارائه خواهد داد. بدین گونه شما می توانید با سبک کاری و کیفیت طراحی و اجرا توسط این مجموعه آشنا شوید.

کلینیک دکتر باستانی نژاد

کلینیک دکتر رحمانی

کلینیک دکتر بهرامی

کلینیک دکتر کریمی

اگر تمایل دارید سایر پروژه های درمانی و کاربری داخلی دیگر از این دفتر معماری را مطالعه و بررسی نمایید، می توانید به وبسایت آوگون که لینک آن را در ادامه قرار خواهیم داد مراجعه نمایید.

Avgoon.org

انواع طراحی کلینیک و مطب

کلینیک ها و مطب های پزشکی در انواع طرح ها و رنگ ها قابل طراحی و اجرا هستند، اما با توجه به این که سادگی، روشن بودن و تمیزی برای این گونه مراکز در الویت می باشند، عمدتا درای طرح های مدرن ومینیمال می باشند و به ندرت در طرح های دیگر اجرا می شود. سبک هایی مانند کلاسیک معمولا برای کلینیک های زیبایی و پوست و مو مورد استقبال قرار می گیرد. برای این که شما انواع طرح ها و متریال مورد ااستفاده در کلینیک ها را مشاهده نموده و مورد بررسی قرار دهید، نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن در بخش های مختلف ایران و سایر نقاط جهان را گرد آوری کرده ایم. هریک از این کلینیک ها دارای تخصص های متفاوتی می باشند و متناسب با نیاز و روحیه ی مراجعه کنندگانشان به صورت متفاوت طراحی شده اند. دیدن این پروژه ها باعث می شود تا طرح مورد نظر خود را بیابید. اکنون در ادامه شما را به دیدن نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن دعوت می نماییم.

در این بخش خط معمار به شما گروه معماری آوگون را برای بازسازی، طراحی و نمونه اجرا مطب و کلینیک مدرن معرفی کرده و در ادامه علاوه بر ارائه ی نمونه کار های آوگون، مجموعه ای از بهترین طراحی مطب و کلینیک را برای ایده گرفتن ارائه داد.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 245

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *