معماری ویلای مدرن، کاربرد سنگ و بتن اکسپوز در نما

معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما

معماری ویلای مدرن، کاربرد سنگ و بتن اکسپوز در نما

در این بخش خط معمار می خواهد نمونه ای بی نظیر از معماری ویلایی مدرن را به شما معرفی کند. این پروژه بازسازی یک ویلای مسکونی در یکی از مناطق روستایی شمال کشور پرتغال می باشد. در ابتدا صاحب خانه قصد داشت که یک خانه ای ساده، و فضایی” ساده برای لذت بردن” بسازد. بنابراین طراحان سعی کردن که فضایی را طراحی کنند که ساده، و در عین حال گرم و صمیمی باشد.

این خانه شامل دو طبقه می باشد. در طبقه همکف فضاهای عمومی از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، سالن نشیمن و دفتر خانگی قرار دارد. از طریق راه پله هایی که در کنچ سالن نشیمن دیده می شود می توان به طبقه بالا دسترسی پیدا کرد. در این بخش نیز اتاق های خواب قرار دارد. بر اساس ایده اصلی ساده بودن، طراح نمای بیرون ساختمان را نیز ساده و مینیمال طراحی کرده است. عمده متریال به کار رفته در طراحی نما سنگ و بتن اکسپوز می باشد. در مجموع طراح توانسته حجمی ساده و بی نظیری را ایجاد کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما معماری ویلای مدرن، سنگ و بتن اکسپوز در نما پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 932

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *