ایده هایی برای کانتر و جزیره آشپزخانه با متریال چوب

کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه

ایده هایی برای کانتر و جزیره آشپزخانه چوبی

چوب ! این متریال دوست داشتنی، گرم و پر انرژی استفاده از چوب در هر فضایی می تواند انرژی محیط را به سمت گرما ببرد و معمولا هر طراح، برای خلق فضایی گرم از چوب و مشتقات آن بهره می برد. در این راستا، در این بخش قصد داریم نگاهی به دکوراسیون آشپزخانه هایی بیاندازیم که در آنها چوب، به عنوان یک متریال شاخص بکار گرفته شده است. بطور خاص، روی کانتر و جزیره آشپزخانه .

در نمونه هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، چوب هم بصورت تک متریال و هم در ترکیب با دیگر متریال ها نظیر سنگ، فلز و بتن به کار گرفته شده است. این نمونه ها، چیزهایی نیستند که بصورت آماده قابل سفارش و خریداری باشند، بلکه بر اساس طراحی فضایی که در آن قرار گرفته اند، طراحی و اجرا شده اند که البته این نکته بر شما پوشیده نیست.

چوب برای استفاده در چنین بخش هایی، معمولا ضد آب می شود تا مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد. اگر شما نیز از علاقه مندان به چوب هستید، دعوت می کنیم این نمونه های چوبی کانتر و جزیره آشپزخانه را مشاهده و بررسی نمایید.

کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه  کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه کانتر آشپزخانه،جزیره آشپزخانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 2,089

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *