فلز و بتن در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی

فلز و بتن در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی

فلز و بتن در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی

جایی که طراحی مینیمالیستی با انرژی لباس های ورزشی روبرو می شود دیگر فقط یک فروشگاه نیست. این فضایی است که با زیبایی شناسی و درک عمیق مواد ساخته شده است. PULSE رویکرد جدیدی برای ظاهر، احساس و عملکرد یک فروشگاه پوشاک ورزشی ارائه می دهد. که در ادامه این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

انتخاب سبک مینیمال

این پروژه ریشه در سبک مینیمالیستی دارد و تنها دو ماده اصلی را انتخاب می کند: بتن و فلز صیقلی. این انتخاب عمدی است. موضوع اصلی پروژه پویایی را منعکس می کند. معماری فضا به گونه ای طراحی شده است که به نظر می رسد کل فروشگاه در حال حرکت است، گویی منطقه در حال افزایش است و طبیعت پویای ورزش را منعکس می کند. طرح رنگ ملایم و طبیعی باقی می‌ماند و به خامی فلز صیقلی و بتن خالص اجازه می‌دهد خودشان صحبت کنند. این انتخاب فقط زیبایی شناختی نیست. همچنین شامل سبک زندگی، خلق و خو و، بدون شک، زمینه است، به ویژه با توجه به وضعیت فعلی کیف.

خلاقیت از جنس ایجاد فضایی غیر عادی در طراحی داخلی

PULSE با ادغام یک “منطقه نظامی” در فضای خود، جهان را فراتر از دیوارهای خود می شناسد. در این منطقه از جعبه های مهمات ۱۲۰ میلی متری اصلی به عنوان پایه کفش استفاده می شود. این گنجاندن صرفاً اشاره ای به رویدادهای جاری نیست، بلکه گواهی بر تأثیر آنها بر زندگی ما است. وسایل روشنایی به شما این امکان را می دهند که خود را در بهترین نور ببینید، در حالی که آینه هایی که به صورت استراتژیک در سراسر فضا قرار گرفته اند، ابعاد آن را تقویت می کنند. در زیر پله‌ ها یک “منطقه سبز” وجود دارد که گیاهان غیرعادی مانند ساکولنت، آلوئه و کاکتوس را در خود جای داده است.

فرم های تیز این گیاهان کاملاً با موضوع کلی تنش پویا فروشگاه هماهنگ است. این فروشگاه همچنین قفسه ای از بطری های آب ورزشی را به عنوان هدیه برای مشتریان آینده ارائه می دهد. طبقه دوم سزاوار توجه ویژه است. به دلیل دکور آن که دارای سنگ‌ ها و آینه‌ های طبیعی با شکل منحصربه‌ فرد است و تجربه‌ ای سورئال را خلق می‌ کند. در اینجا نیز اتاق های مناسب و راحت قرار دارد.

فلز و بتن متریال اصلی

PULSE فقط یک پروژه خرده فروشی نیست. این یک مانیفست است که در فلز و بتن محصور شده است. از انرژی، حرکت، مبارزه و دگرگونی صحبت می کند. با توجه دقیق به جزئیات، هر جنبه ای از فروشگاه منحصر به فرد و سفارشی است. PULSE فقط مد نیست. این روند را تعیین می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه فلز و بتن در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 48

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *