فضایی سیال در طراحی داخلی دفتر کار

فضایی سیال در طراحی داخلی دفتر کار

فضایی سیال در طراحی داخلی دفتر کار

معماران این پروژه دکوراسیون اداری دفتری به مساحت ۱۲۰۰۰ فوت مربع رابرای شرکای Bessemer Venture طراحی کردند که بر حرکت، روان بودن و اتصال به منظره شهر نیویورک تمرکز دارد و در عین حال سلامت و تندرستی ساکنین را نیز در اولویت قرار می دهد. در ادامه این مقاله به ویژگی های طراحی داخلی اداری آن می پردازیم.

 نیاز کارفرما در دکوراسیون دفتر کار

کارفرمای این پروژه هنگام تصمیم گیری در مورد رویکرد دفتر جدید خود در نیویورک با یک چالش مشترک روبرو شد – چگونه استعدادهای جوان را جذب و حفظ کند و در عین حال به نیازهای کارکنان ارشد خود نیز پاسخ داد؟ شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر تصمیم گرفت دفتر ۱۲۰۰۰ SF جدید خود را در کنار ایستگاه بزرگ مرکزی قرار دهد تا ضمن استفاده از قدرت طراحی برای جذب استعدادهای جوان و مشتریان بالقوه، راحتی را برای کارکنان رفت و آمد فراهم کند.

مفهوم حرکت در فضای اداری

طراحان این پروژه دفتر اداری یک مفهوم طراحی را ایجاد کردند که ریشه در حرکت، سیال بودن و ارتباط با منظره شهر نمادین نیویورک در خارج دارد. این برنامه برای پذیرایی از بازدیدکنندگان و جلسات رسمی در خارج از منطقه پذیرایی، با دفاتر، ایستگاه های کاری و فضاهای تجمع در جنوب برای به حداکثر رساندن نور روز سازماندهی کرده است. قلب اجتماعی دفتر یک کافه کاری بزرگ است که از مناظر ساختمان کتابخانه عمومی نیویورک که همسایه این دفتر کار است، بهره می برد.

این فضا برنامه‌ریزی رسمی برای رویدادهای پذیرایی را در خود جای می‌دهد و در عین حال به عنوان پناهگاهی معمولی برای کارمندان به کار می‌رود تا دور از محدوده یک دفتر سنتی کار کنند. محوطه باز ایستگاه کاری با یک “غلاف” شفاف از دفاتر برای کارکنان موقتی که به فضای اداری گاه به گاه نیاز دارند، مشخص شده است.

اهمیت استفاده از مواد مناسب در فضای داخلی اداری

تمام تزئینات داخلی با در نظر گرفتن حذف مواد شیمیایی مضر در حمایت از سلامت و تندرستی ساکنان انتخاب شده اند. فضای به دست آمده با هویت برند گسترده تر BVP ادغام شده و در عین حال محیطی پویا و دنج ایجاد می کند که با نسل جوانی از حرفه ای ها طنین انداز می شود.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه فضایی سیال در طراحی داخلی دفتر کار دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 93

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *